???

SCUMPUTER / L.O.T.I.O.N. - split LP

SPÁLENÁ RAMENA #3

Počet stran: 36
Datum vydání: 2013
Někdy začátkem prosince minulého roku vyšlo třetí číslo tištěného fanzinu SPÁLENÁ RAMENA, který má na svědomí Erik z BOMBATÖLCSÉR, společně s ním vyšla i kompilační kazeta na které najdeš kapely o kterých se píše v zinu, většinou se jedná o songy, které už někde vyšly, ale to vůbec nevadí, třeba takoví PSYKOANALYYSI z Finska, to bylo skvělý potykání, totální výprask, víc o téhle kapele se dozvíš v rozhovoru. I když to tak na první pohled nevypadá, časák je psán v angličtině, ale žádné složitosti, takže jsem to přelouskal i já. Celý fanzin je v duchu vystřihni a nalep, formát A5, ale netradičně secvaknutý dvěma sponkama nahoře, navíc s ručně dělaným DIY obalem, co kus to originál, moc pěkná práce, víc takových zinů! Na začátek tě čeká seznámení se čtyřmi novými kapelami z okolí Brna, formou kratších rozhovorů se stejnými otázkami, jmenovitě: ALIUSTERRA, ALKALMATLANKODIK, MACHINARIUM a BRÜNNER TODESMARCH, pokud nejsi úplně hluchý a slepý, tak už si určitě o jedné z nich slyšel. Rozhovory jsou prokládané recenzemi na podzemní nahrávky a ziny. Prvním vyzpovídaným je Herbert, který provozuje label RAUHA TURVA s nespočtem vydaných kazet a taky hraje na basu ve SMÍCH HYEN, dále je u výslechu mistr zvuku Honza Kapák jehož jméno je neodmyslitelně spojeno s nahrávacím studiem HELLSOUND a ještě působí v metalových AVENGER, rozhovor s finským maskovaným triem PSYKOANALYYSI, kteří to do tebe hrnou nekompromisní crust/grind náklep, někde si to najdi, Francouzi CHIENS jsou u nás již prověřeným power-violence komandem a poslední rozhovor patří španělským punkáčům TOTÄLICKERS, kteří taktéž nejsou žádnou neznámou, jejich tři LP jsou zabijácký, novou desku “Cemëntiri“ poslouchám od doby co vyšla, tahle punková jízda neomrzí! Závěrem reporty z koncertů: More noise for life vol.8, Hardcore punk fest vol.5 a na dva netradiční brněnské koncerty. Přechozí dvě čísla se mi do rukou nedostali, ale tohle je parádní a já se těším na další!

09.01.14 14:22

OGNEMÖT ‎- Salvation Is Ognemöt MC
BAESTIEN ‎- Ritual LP