23. 04. 2022

SEBETVOR #2

Počet stran: cca 60
Datum vydání: 2015

Druhé číslo SEBETVORA na sebe nenechalo dlouho čekat, tak jak bylo dopředu avizováno. Grafika, zaměření i nadšení zůstává na svém místě, jen počet stran o něco nakynul a celkově je obsah druhého čísla rozmanitější, čtivější. Velkou část zinu tvoří rozhovory, jejich pestrost a délka je proměnlivá jako jarní počasí. Mezi vyzpovídanými byly: MR. NOBODY = hyperaktivní muž s maskou, spletí kabelů a krabiček, BLACK BLOCK DOG zine, DBY records a další. MAYHEM longboards – skupina kámošů co vyrábí skejtové desky a longoboardy. ARAI – novější západočeská drknkárna bez zpěvu. MADE BY THE FIRE – banda z Plzně, která hraje strašně dlouho, nedávno vydali vinyl, ale jejich produkce mě míjí. SAJJANU – japonská trojici vydávající podivné zvuk, šílený experimentální přístup, vydali album na Tzadik recs. SKUPINA ŠTĚSTÍ – výslech staršího data, kde se nedozvíš zhola nic, v kapele se sešli členové CLIMATIZADO a zpěvák z ESGMEQ, momentálně už r.i.p. Petromila – zpěv v ČLOVĚKOK a nové emo-hc bandě HUMAN BITES. GOULASH crew – dvojice nadšenců, pořádají koncerty v Plzni. Stejně jako v minulém čísle i tady najdeš anketu, do které se zapojilo hned několik lidí z nejrůznějších kruhů, tentokrát jsou pod drobnohledem texty. Krom toho tu najdeš erotickou povídku, reporty z koncertů, úvahy, DIY návod na prací gel, info o Místním fesťáku, který už je minulostí, poezie, komiks, texty a recepty. Další číslo snad v červenci. Stále zbývá ještě několik výtisků, tak si napiš o svůj kus na: sebetvor@gmail.com nebo stahuj na: http://leteckaposta.cz/938665874.

13.07.15 10:53

**************************************
**************************************