NOISE MASTER #27

Počet stran: 128

Někdy začátkem roku 2014 vyšlo dvacáté sedmé pokračování NOISE MASTER zinu, který na sto dvaceti osmy stránkách nabízí poutavé čtení o kapelách, koncertech a cestování. Formát a grafika NM už je nějaký ten pátek neměnná a já s tím rozhodně nemám problém. Stejně jako v předchozím čísle začínáme cyklo toulkami od mistra pedálů Zbyni, který popisuje den po dni neskutečných čtyřicet dva dnů v sedle, převážně v nehostinných podmínkách na cestě z Anglie do Portugalska. Pokračování by mělo vyjít v příštím vydání. Rozhovory zde otištěné jsou s pardubickým triem KLUTZ, kde hraje bubeník a kytarista z CONQUESTIO, na basu Martin/OBSEDANTE recs. a produkují hc/power-violence, ale to už bys měl vědět, s neumětelem, který tvoří RAW ZINE (web/fanzine/mini-label), s pražským thrash komandem KAAR, které už za pár dní prověří prostory Plzeňské garáže, s Kubajzem od Budějovic, který má pod palcem DIY garáž ve Srubci, hraje na kytaru v HIROSHIMA NIGHTMARE, kterým před časem vyšlo split EP s LIVER GARNISH, momentálně je v přípravě split EP s HIBAKUSHA. Dříve ještě působil v crust ansámblu KATARAKTA, taky provozuje label CESTOU NA HŘBITOV recs., v neposlední řádě je to vášnivý posluchač thrash metalu a sběratel vinylů. Na úplném konci časáku najdeš ještě jeden rozhovor, s osamělým d-beat válečníkem Kraťasem o jeho stále ještě poměrně čerstvém jednočlenném projektu DIS-K47, krom toho Kraťas působí v kapelách DISFUNKCE MYSLI (split EP s BAD AGE právě venku), MIDNATT DÖD a HUMAN FAULT, dalšími aktivitami je DISFROSTEN zine a label DIS-ŠROT records. Různě po celém čísle jsou rozesety biografie thrash metalových kapel, které pochází z nejrůznějších koutů světa. Ještě nesmím zapomenout na několikastránkový report z Barcelony od Peťi/ABACK, kde každoročně několik dní pobývá. Najdeš v něm doporučení na spoustu dobrých kapel. Před časem vyšel report na jeho blogu, takže pokud si ho ještě nečetl, máš možnost to napravit. Hromada reportů z koncertů na jihu Čech, ale i třeba na PFOD nebo OBSCENE. Ke konci časáku recenze na čtivo a nahrávky (vinyl, MC, CD) od autorského dua Šakal / Syky, které se neúnavně střídá a mě nezbývá než hltat obraty, přirovnání a celkový um obou recenzentů. Na úplný závěr ještě pár textů od kapel a dva recepty. Co víc si přát, řádně tučný NOISE MASTER, který se četl doslova sám.

24.08.14 15:51

**************************************
**************************************