MALSTRÖM #3

Počet stran: 60

Začátkem roku vyšlo další pokračování D.I.Y. hc/punk fanzinu MALSTRÖM s pořadovým číslem tři. Stejně jako u předchozích dvou čísel tě uvítá černo-bílá kreslená obálka, ale za to uvnitř už je to o dost pestřejší než v předchozích číslech. Grafika je více bordeloidní, černo-bílá vystřihni/nalep a i počet stran nám zase o něco nabyl. Prvních pár stránek patří cestovním zážitkům při toulání se po zemích tzv. Malého Kavkazu. Rozhovory jsou proloženy reporty z koncertů/festů. První vyzpovídanou cháskou jsou Němci EARTH CRUST DISPLACEMENT, kteří by měli být v našich končinách už celkem provařený, neb tu odehrály nejeden koncert. Hlukové peklo ale DISCLOSE, letos jim vyšlo hned několik split nahrávek s kapelami GAU, CLITSHITTERS nebo ANGER BURNING. Na další otázky odpovídá Marefská banda s krkolomným názvem ALAKALMÖTLANKODIK, dále pak kapela APOLITA, což je volné pokračování lidí, kteří před tím hráli pod názvem DEMOLICE BARÁKU, jejich působnost je kousek od Kroměříže a to v obci Počenice-Tetěnice. Na BZ jsem poslechnul pár songů a čeká tě našlápnutý hc-punk, který mi místy připomíná SVINĚ!, odsýpá jim to pěkně, jen co je pravda! Opět převzatý rozhovor z Profane existence, tentokrát s anarcho peace-punkvou kapelou ze států CONTRAVENE, moje první setkání s nimi. Reportů je tu celkem dost a tak jen namátkou MORE NOISE FOR LIFE 8, ZERO TEST vol.7 nebo FIREFEST 2013 a další. Novinkou v tomhle čísle je zařazení sloupků, které určitě vítám a doufám, že se objeví i v dalších číslech! Ke konci najdeš recenze na čtivo, nahrávky a na úplný závěr “Kraťasův kuchyňský kótek“.

Je super pozorovat jak se tenhle plátek pomalu rozrůstá, číslo od čísla. Třetí číslo je prostě parádní! …nezbývá než držet palce do dalších vydání!

10.07.14 10:06

**************************************