ELECTRONIC WITCHCRAFT

ACTIVE MINDS / SATANIC MALFUNCTIONS - split LP
JOHNY FOXTER / SHITSYSTEM - split 8"

KAWAKAMIHO RÝŽE #1

Počet stran: 64

První číslo plzeňského fanzinu KAWAKAMIHO RÝŽE od spřízněných duší Asty a Kristy. Jsem nesmírně rád, že se jim to podařilo vydat! Na časák jsem se těšil už od první chvíle, kdy mi sdělili, že se do toho chtějí pustit a mám radost, že to dotáhly až do konce! Podle názvu by se mohlo zdát, že se jedná o čistě crustový plátek, ale jak se říká “zdání někdy klame“. Formát A5 s bílo-černou dřevní grafikou vystřihni - nalep a když už ti dojde lepidlo, něco připiš nebo dokresli vypsanou fixou. Na úvod na tebe vypadne několik sloupků a hlavně fotka nahý Bohdalky bez cenzury, haha. Krátké ohlédnutí za koncerty pořádané pod hlavičkou Astapes. V rozhovorech jsem se podívali na zoubek KUNTA KINTE z Práglu, kteří valí ultrarychlý, hlučný punk se dvěma vokály. Venku mají kazetová demo s DIY kreslenými obaly, co kus to originál. V kapele najdeš známé ksichty z KRÜGER, GOMORA nebo DEAD CITY RADIO. O něco kratší povídání je s kluky z NEZAPOMEŇ, kteří se motají Helly a hrnou svižný hc-punk, taktéž mají venku demo na kazetě, ale to už je komplet rozebrané. KOMMANDO KRONSTADT z Lipska si měl možnost slyšet i v našich končinách, tady se jim podíváme o něco blíže pod pokličku. Poslední rozhovor paří crut core kapele STIGMA ze Zábřehu. Následuje blok s články na různá témata. Reporty z koncertů nejen u nás, ale i u sousedů v Německu. Hrstka rejžencí na knihy, muziku a to je milí přátelé klubu dobré rýže vše. Nezbývá než doufat, že vyjde i pokračování. Třeba i s jídelními tyčinkami jako bonus, aby se nám to lépe hltalo, haha.

28.10.14 20:13

**************************************
**************************************