THRASH NIGHTMARE FESTIVAL vol. 7

ACxDC / DISPARO - split EP
GRAF ORLOCK - Examination Of violent cinema vol. 1 LP

HLUBOKÁ ORBA #29

Počet stran: 200
Datum vydání: 2012

Další číslo neúnavného plátku Hluboká orba s pořadovým číslem #29. Dvacet devítku jsem přelouskal v rekordně krátkém čase, ne že by orba ubrala na počtu stran, ale skolila mě nemoc, takže jsem se na pár dnů zapasoval zadkem do sedačky/křesla a hltal stránku za stránkou. S Hlubokou orbou je to jako s tvojí oblíbenou kapelou, která drží své pozice, ani ve skrytu duše tě nenapadne, že by mohla povolit z nastaveného stylu a to je jen a jen dobře. Krom klasického vydání vyšla i limitovaná 160 kusová edice se sítotiskovým přebalem, neváhám a pořizuji na koncertu D-clone a Lotus fucker. Obsah HO má standardní rozložení, začínáme sloupky, ale abych nezapomněl, úvodní dvoj-stránka patří kresbě od Francouze IVANA BRUNA, který má na svědomí i samotný obal a čeká tě i rozhovor se spoustou obrázků. Ve sloupkách se objevují staří, dobře známý přispěvatelé, nejlepší sloupek napsal Iny, který pojednává o fanaticích, myslím, že spousta čtenářů se v tom najde, včetně mě, vtipně napsané, dlouho si znovu a znovu přečítám nejtrefnější pasáže, následující sloupek od Skuldy je neméně povedený. Politická část tohohle čísla se věnuje blokádě Velké Pardubické v roce 1992, tedy dvacet let poté. Dobové články, fotky a současné odpovědi na otázky s tím spojené od několika účastníků. Následující řádky patří toulkám po světě… MAD PIGS a jejich japonské tour ve společnosti HAT TRICKERS, bláznivé, zimní tour FEAR OF EXTINCTION po Evropě, psané poutavou formou, přímočařeji něž někdy až encyklopedický výklad od Filipa hell, kterému patří následující stránky a že jich je, velká porce stránek a fotek tě nemine, výlet do země svobody, kde bez příkazu nemůžeš vylézt ani ze svého obydlí, zajímavé čtení, zvlášť pro ty kteří v Americe nebyli, stejně jako já. O tour reporty není nouze, dalšími výletníky jsou znovuobnovení LIFE POSSESSION, kteří projeli Evropu po boku němců VICTIMS OF CLASSWAR a kapitolu uzavírají MÖRKHIMMEL se svým skandi-tour. Vyzpovídanými bandami jsou amíci NO STATIK s kterými SYIH odehráli koncert na Chaos in Tejas, Slováci BOILING POINT, který valí ultra-rychlý thrashcore, ověřeno koncertem a parádní demem, které vyšlo na flexi a před pár dny/týdny vyšlo split EP se SKROTES, za tuzemské kapely kopou neúnavní/nezlomní Jihočeši drhnoucí noise p/v RABIES, pro mě nejlepší rozvor čísla, taktéž venku split EP venku a to kolumbijskými CHULO (na splitu jsem se podílel  malou měrou  i já, takže případní zájemci, si po novém roce pište o svojí kopii), RED INSCET politický hc-punk z Rakovníku, jeden čas byla tahle kapela hodně v kurzu, příjemné zjištění, že stále fungují, rozhovory uzavírá povídání o infocentru SALÉ v Praze. Dalších pár stránek se věnuje scene repotům z odlehlých míst jako Chomutov, Slovenské garáže pod prístavným mostom, Přísnotice u Brna a statek Hella u Hořovic. Recenzí je tu opět habakuk, až jsem z toho začal pomalu šilhat, na začátku čísla najdeš i čtenářský koutek, závěr patří tradičně koncertům z produkce United crusties. Příští jubilejní třicáté číslo vyjde v roce, kdy orba oslaví dvacet let, pomalu začínám Filipa podezřívat, že to tak měl naplánované, tak se nechme překvapit.
27.12.12 13:32

DENY THE CROSS – Alpha ghoul LP
FYPM – Dumbed down LP