06.03.20 - Plzeň (Belfast) - PETROLIO (ITA), DÍLNA REKORDS

Hluboká orba #28

Počet stran: 200
Datum vydání: 2011

Stejně jako předchozí čísla, tak i Orba číslo 28 je dvou set stránková bichle “Bible svatá hardcore punku“, kterou na jeden zátah jen tak někdo nedá. Dvacet osmička vyšla někdy začátkem roku a poprvé se ti do ruky mohla dostat na Nuclear winter tour. Dost už keců a konečně k obsahu! Scénář zůstává stejný, porce sloupků jako předkrm z nichž mi nejvíce v hlavě utkvěl Banánův pozitivně laděný sloupek a pak Barvákův, kde popisuje výlet do Japonska. Následující stránky patří cestování, začíná to rozsáhlým reportem od Skuldy, který si jakožto hostující basák střihnul měsíční tour po Asii s grindcorovou bruskou KRUPSKAYA, hned na to výlet Filipa do Japonska, kde samozřejmě navštívil nějaký ten koncert, report ze států od Banána, který navštívil více denní fesťák CHAOS IN TEJAS vol.5, kde jsem hltal řádku za řádkou v momentě kdy se psalo o ilegálním koncertě někde ve skladišti, zbylé dvě toulky patří SEE YOU IN HELL, ta první je po Brazílii, která se uskutečnila v roce 2009 a druhá o rok později do Japonska, u obou reportů tě čeká spousta fotek. Poté se dostávají ke slovu rozhovory, hned ten první je s mojí oblíbenou kapelou z Brna, crustery RISPOSTA, jen tak pro info dvě poslední desky “Schválen byl nový řád“ a split LP s Roxor zabíjí! U Brna ještě zůstaneme, rozhovor s neméně dobrou kapelou Mad pigs, kde na otázky odpovídal Kejkla, dále pak s noisovými NAPALMED, s temnými crustery TOMORROW´S HELL a závěrem povídání s Robertem z polského REFUSE RECORDS. Další sekce se skrývá pod název politika, najdeš tu rozhovor se členy FNB BRNO, něco z historie, pak pro mě hodně zajímavý článek o projektu STUTTGART 21 v Německu a na konec o biologickém protestu v Rusku. Následující blok s recenzemi, ti dá opět pořádně zabrat, chvilku to potrvá než se tím prohrabeš, aby ti v hlavě nevzniknul maglajz. Závěr patří tradičně koncertům pořádaných pod hlavičkou UNITED CRUSTIES a to od listopadu 2008 do prosince 2010.
07.10.11 22:41

**************************************
**************************************