GO AND KILL #4

Počet stran: 100
Datum vydání: 2013

O dost kratší čekání než na předchozí číslo, tohohle sympatického plátku věnujícího se rychlé, hlučné muzice, což v překladu znamená power-violence a grindcore! Grafika a zpracování je zas o kus dál, než tomu bylo u třetího čísla. Na přední straně fotka BLOODY PHOENIX a můžeme začít toulkami po Evropě na společném tour PRÚMYSLOVÁ SMRT a LYCANTHROPHY, kteří se v roce 2010 prohnali přes Chorvatsko, Itálii, Francii, Anglii a Belgii. Dalšími cestovateli jsou IDIOST PARADE (četružel už ukončili svou činnost), kteří v roce 2011 jeli tour po boku amíků TOTAL FUCKING DESTRUCTION. Třetí do party jsou NEEDFUL THINGS a jejich tour po Americe ve společnosti TURBOKRIEG (před nedávnem vyšel split 6" s GRIDE) a DISSENT. Rozhovory jsou obsáhlé, čtivé, zvláště pak mega-rozhovor s rakouskými matadory extrémního hardcore COLD WORLD, ale i v ostatních je spoustu zajímavého čtení, kdy si můžeš přečíst autentické výpovědi od jedinců zapojených v podzemním hc-punku jako třeba Matěj, který má prsty ve VEGAN FOOD a festivalu AGAINST THE STREAM, rozhovor s japonským burnning spirit komandem FORWARD, dále s Jerrym, který hraje na kytaru v BLOODY PHOENIX (dříve EXCRUCIATING TERROR), mimochodem nová deska "Ode to death" mi přijde o dost punkovější než její předchůdce, tohle není výtka, nýbrž kompliment! Na aktivní Italskou crew AGIPUNK si určitě narazil více než jednou, provozují label, hrají v kapelách GUIDA, KONTATTO, CAMPUS STERMINII nebo HORROR VACUI, dělají pražský festival ENEMY OF THE SUN a další aktivity. Sloupky otištěné v tomhle čísle jsou peprnějšího rázu a to je jen a jen dobře, nejde se stále poplácávat po zádech, tvářit se spokojeně, že všechno funguje, bez kritiky by ses nemohl dál vyvíjet, utvářet své názory a postoje. Foto page od Smrčáka můžeš brát jako pozvánku k jeho fotoknize PHOTOGRAPHS 1998 - 2013. Téma "At war with grindcore" nahrazuje téma "scion", vztyčený prostředníček pro všechny kapely zapletené s touhle korporací… argument, že můžeš svojí nahrávku šířit zdarma, mi přijde dost chabí… možná by se chtělo zamyslet, za jakou cenu? …to ať si přebere každý sám. Recenzí je opět ranec, ty jsem si pravidelně dávkoval po etapách, abych z nich taky něco měl. Další číslo? Kdy vyjde? Ať si to můžu zaškrtnout do kalendáře.
03.11.13 13:42

**************************************
**************************************