06.03.20 - Plzeň (Belfast) - PETROLIO (ITA), DÍLNA REKORDS

CERELITIDA #4

Počet stran: 100

Kolik, že to je let od vydání třetího čísla CERELITIDY? Už jsem byl smířený s tím, že tenhle plátek je pod drnem a definitivně jsem zamáčknul slzu v oku… najednou z čista jasna, na jaře letošního roku vychází jeho čtvrté číslo. Sto stránkový fanzine, který zůstává věrný A5 formátu a černobílé grafice se spoustou článků, rozhovorů a reportů na které už hezký čas sedal prach. Dočkáme se i znovuobnovení labelu HUMAN LIBERATION FRONT, který svého času Petra provozovala? …ale zpátky k nové CERELITIDĚ a hezky po pořádku. Prvních pár stránek patří tradičně sloupkům a od rozlišných autorů. Zbyňovo sloupek “Jak se stanuje ve Vietnamu“ si při jeho čtení dokážu celkem dobře představit, ale o dost hůře bych si dovedl představit být na jeho místě. Rozhovory jsou převážně s kapelami, výjimkou je ten s Marou Infidelious, která kreslí komiksy a pár jich tu je i otištěných. Vyzpovídanými bandami jsou Londýnští MEINHOF, liberečtí punx SCALP a nesvatou trojici uzavírá akustické duo OCCHI DI FARFALLA z Baskicka. Zápisky z mini-tour hardcorových EMPTY HALL OF FAME a část tour po boku Izraelských ALERT. Několik stránek se věnuje libereckému pivnímu baru AZYL, kde se každoročně odehrává spoustu koncertů. Součástí článku je i anketa a rozhovor s majitelem. Miruusovo historické okénko o hc-punkových kapelách v prohnilém městě Medellinu na přelomu 80. a 90. let, kde to drhnuli samé obskurní, neurvalé kapely. Blížíme se ke konci a čekají tě reporty z koncertů, které pořádala Petra v Liberci pod hlavičkou CELERÁLNÍ CEREL mezi roky 2009 – 2014. Fanzine uzavírá několik recenzí od různých autorů a ještě příběh od Martina. Tak co vyjde někdy i pětka?

10.07.14 10:47

**************************************
**************************************