06.03.20 - Plzeň (Belfast) - PETROLIO (ITA), DÍLNA REKORDS

BLACK BLOCK DOG #4

Počet stran: 32
Datum vydání: 2013
Prej, že polední číslo… neuběhlo ani půl roku a máme tu čtvrté pokračovaní DIY plátku BLACK BLOCK DOG… méně stran, více grafiky, více úchyláren, více úchyláren (ještě jednou více úchyláren si schovávám na další číslo), haha, myslím, že slabší povahy odpadly už u předchozích čísel. BBD je svým obsahem a vzhledem odlišný od jiných tištěných zinů… ostatně to už ti napoví parádní obal, sprejem nastříkaný kostlivec ve fraku s nalepovacími, pohyblivými očima, vyšlo v několika variantách a barvách, ta moje má reflexní oranžovou barvu, každý kus je originál! Na začátek rozhovor s Nathanem z HOT NERDS, kterým společně s vydáním časáku vyšlo split LP s THE…(NOBODY) u DBY recs., taky působil v dalších několika kapelách, rozhovor se stále víc a víc známou fenou Blondie, po jeho přečtení jsem se smíchy sesunul pod stůl, rozsáhlý pokec s neustále nasraným xJesusemx, kterého můžeš znát skrze jeho fanzine Limo Kid, fotky, knížky (un)titled nebo Černé ovce, dále se jeho kresby objevily na obalech desek, já s jeho kresbami setkal poprvé na EP STOLEN LIVES “Spal svou vlajku“, nakonec povídání s Luisou z TANGLED LINES, která vyrábí oblečení (modely) z použitého textilu a odpadního materiálu, také tetuje vtipný, jednoduchý vězeňský motivy, určitě si se s ní na FLUFFu už někdy setkal. Najdeš tu dva reporty z koncertu RETOX a BLACK PUS, které proběhly minulý rok na pražské sedmičce, oba dva jsem navštívil a obojí byl zásah na solar! To nejčtivější z celého čísla je povídání o deskách, obalech, grafice, ke všemu se váže nějaký příběh, vzpomínka, často skloňovanými jmény jsou Mark McCoy a Sam McPheeters atd. …tohle dozajista ocení všichni vinylový fetišisti. Za ty čtyři čísla si BBD vytvořil svůj nezměnitelný ksicht a grafiku, podle, kterého lehce poznáš, doufám, že tomu bude tak i nadále!

09.01.14 14:28

**************************************
**************************************