Metal christmas 2018

ARNO x DUEBEL / THE SEEKER - split EP
ONA SNOP - Geezer LP
VA - FAST FEST - compilation MC

DEATH WISH KIDS – Demo 2016

Špinavá hc-punková jízda od čtveřice z Čáslavy... DEATH WISH KIDS - Demo 2016.

Jak už to u mě poslední dobou bývá, tak s výrazným časovým skluzem jsem se prokousla k recenzi na demo kazetu tuzemské bandy DEATH WISH KIDS. Nahrávku si kluci vydali sami, profi-roztáčená kazeta bílé barvy, v plastové krabičce s černo-bílým kresleným obalem na lesklém papíře, ručně číslováno, booklet s texty a přiloženy jsou i anglické překlady textů. Kapela funguje od roku 2014, v čtyřčlenné sestavě, na basu hraje Manni z PRAY FOR DEATH a místem působnosti je Čáslav. Název DEATH WISH KIDS vzniknul podle oblíbeného válu od POISON IDEA. Demo vyšlo začátkem roku 2016 v nákladu sedmdesáti kusů a nahrávalo se v říjnu 2015 ve studiu AB records. Můžeš se těšit na sedm fláků hrubého hc-punku na ploše jedenácti minut, takže nám to pěkně odsýpá. Základním kamenem DWK je klasický punk na který by se dal rozjet slušný pogec, jenže všechno je zahráno s tou správnou intensitou, špinavostí a s příměsí hardcore. Srozumitelný zpěv v mateřštině, který se nebojí zpívat melodicky, na druhou stranu umí i řádně přiostřit a ne jednou je podpořen back vokály. Texty se motají kolem témat jako přetvářka, náckové, zkurvená práce a další sračky každodenního života. Než jsem dal dohromady těchhle pár vět, kluci stačili nahrát a vydat novou kazetu s názvem “Odměna nebo trest“ na které najdeš osm nových skladeb a na béčkové straně tohle recenzované demo. Takže pro opozdilce je možnost zaplácnout dvě mouchy jednou ranou. Před pár dny si mohl kluky odchytnout na česko-slovenským tour, které odjeli s parťáky KUNTA KINTE.

11.12.16 16:56

**************************************
**************************************