VA - Posloucháte Jižní Čechy

Kompilační LP na kterém se objeví sedm kapel z Jižních Čech, těšit se můžete na: Lahar, Rabies, Grex, Svině!, Ztrhlej záwyth, Fire walk with me a Poslední přání mrtvého humanisty, sečteno, podtrženo 34 válů.

Není tomu tak dávno co jsem dopisoval recenzi na stále aktuální LP kompilaci „Spalte Brno na prach" se slovy „Více takových projektů!" Ještě ani nestačili zamrznout rybníky a je venku další LP kompilace s podobným nádechem, která tentokrát mapuje scénu v jižních Čechách a tak nese i trefný název „Posloucháte jižní Čechy" Na kompilačce vás sestřelí sedm statečných, který do vás vyprázdní 34 nábojový zásobník na kterém se podílela necelá dvacítka labelů. Tohle celé zabalené do slušivého obalu s nádechem, žluté barvy a kresbou na předním obalu, uvnitř najdete stručné info a jednotlivých kapelách spolu s jejich texty. Jako bonus dostanete dva páry slušivých špuntů do uší a jednu záplatu na hrubý pytel. První věcí, která se na vás vysype z bedýnek jsou crust-grindový Rabies, kteří se s ničím moc nemažou a nenechají vás pořádně vydechnout. Stopáž songů nejde nad minutu a jako bonus je zde cover „Nazi punks - fuck off" od Dead Kennedys".  Druhou kapelou jsou Fire walk with me se svým jediným songem „V šedivé jednorázovosti všedního dne". Kapela vás nechá pěkně dlouho vláčet se pekelným bahnem, prostě sludge jak vyšitej. Poslední kapelou na přední straně jsou Ztrhlej zýwyth, který slyším poprvé a musím říct, že se jedná o milé překvapení. Nevyzpytatelný mix předrevolučního punku a hardcoru doplněný o vokál, který k tomu sedne jak prdel na hrnec. Pokud jste ještě neodpadli, tak vás čeká druhá strana, kde vás rozseká fastcore v podání píseckých Lahar. Uslyšíte trochu jinou verzi songu „Život tě naučí" pod názvem „Fast song", dále dva nové vály jako třešničku na pohřební hostině je cover „Fucked up mess" od Hellnation. V podobném náseru pokračují Grex, kteří si pro vás připravili pět pekelných přikázání. Předposlední kapelou, která pořádně zatopí pod kotlem jsou Svině! z Vodňan, kteří mastí svůj typický prdel nakopávající hc-punk rozložený do tří válů. Kompilaci uzavírá kapela „Přání mrtvého humanisty", absolutně nekontrolovatelný noise-teror pro vaše ušní bubínky. Tak a mám to za sebou čas obrátit desku a sjet to znovu!

28.01.13 19:08

**************************************
**************************************