PRESCRIPTION DEATH (SWE), PEASANT (Afrika), další kapela v jednání

25.06.19 – Praha (Underdogs) - EINE STUNDE MERZBAUTEN, DRÉN, UNCLE GRASHA´S FLYING CIRCUS

ENDLESS SWARM / GETS WORSE - split EP
REYERTA - s/t MC

See you in hell - Jed

Třetí dlouhohrající deska od neúnavných, brněnských světoběžníků See you in hell...

"Jed", tak se jmenuje třetí velká deska brněnských See you in hell, která vyšla u Insane society a Voltage. Kromě klasické verze vyšla i limitovaná sto padesáti kusová edice v kartónovém obalu s barevným vinylem, DVD z japonského tour léta páně 2010, samolepkou a plackou navrch, navíc u obou vydání je barevný obi strip. Nahrávalo se v Hellsoundu a o mastering se opět postaral Jack Control, takže nic nového pod sluncem. Těšit se můžeš na kreslený černo-bílý obal od amíka jménem Wes Samples. Dalo by se napsat, že nová deska je pokračovatelem předešlého LP útok, ale nebyla by to úplně pravda. To co bylo na třech split singlech naznačeno je nyní dotaženo dokonce. Větší přímočarost, méně kudrlinek, méně přechodů, silný hc-punkový útok s výbornými sborovými refrény (s kterými vypomohli Iny/Gride a Žrout/Lahar), které po pár posleších vyřváváš spolu s kapelou, jen těžko se vyhání z hlavy a jsou nedílnou součástí každé skladby, kterou najdeš na LP "Jed". Největším překvapením je pro mě Jožkův čistý vokál, kterému je dobře rozumět. Neúnavně chrlí jedovaté texty ve kterých mají prsty hned tři ze čtyř členů SYIH a i přesto působí uceleným dojmem jako by vypadli z pera jednoho autora. Stejně uceleně působí i celá deska na které najdeš osm punkových hymnických songů, které se rozprostírají na ploše kolem dvaceti minut, stylově někdy mezi US hardcore a japonským burning spirit. Bezpochyby se jedná o jednu z nejlepších desek tohohle roku a časem se právem zařadí mezi uznávanou klasiku. O kvalitách téhle nahrávky se můžeš přesvědčit na bandcamp, kde je celá nahrávka volně k poslechu.

28.01.13 19:36

**************************************
**************************************