***9. 10. 2020***

Průmyslová smrt/Valhalla pacifists

Jihlavské komando Průmyslová smrt v rychlých power-violence zásecích na proti tomu thrashující angláni Valhalla pacifists.

Nastražte uši, utáhněte gumu od trenek, tohle je split dvou kapel, které si to smaží kurva v rychlém tempu. Split vyšel za spolupráce tří labelů, českých Dead heroes records a dvou anglických Keep screaming records a Cat & Owl records. Jihlavské komando Průmyslová smrt valí parádní power-violence ve stylu Charles Bronson, prostě na rozkoukávání není čas, budete nemilosrdně vláčeni po zemi až vám začnout drhnout kosti a kameny a na nich zůstavat svalovina. Zdá se mi, že kluci od svých prvních nahrávek ještě zrychlili, ale stále můžete slyšet punkové melodie, ovšem v závratném tempu, důkazem toho je parádní cover "Provokace" od HNF, co dodat prostě peklo. Ještě k tomu připočtěte vokál krásného, malého, roztomilého pejska, který zběsilé štěká a kouše na každého, kdo se na něj okem podívá a neví kdy přestat. Pokud se vám líbilo jejich předchozí splitko s Kobrou XI, tak neváhejte a sežeňte si to! Ještě bych zapoměl zmínit povedený kreslený obal kde je vyobrazena zubatá v celé své kráse a právě si dělá zálusk na rozlehlou továrnu. Tóny anglických Valhalla Pascifists se mi pokojem linou poprvé, ale rozhodně ne naposled. Kapela mastí zběsilé tempo s vlivem thrashových melodií a vokálem, který mi silně připomíná oldschool hardcore kapely jako Minor threat nebo Violent Children. Bohužel jejich strana nemá takový zvuk jako Průmyslová smrt, což je rozhodně na škodu, krom toho mi přijde, že vokál je zbytečně nahlas a jejich hudba se mi při poslechu tak trochu ztrácí.

28.01.13 19:13

**************************************
**************************************