SEDITION

SCYTHE - s/t MC
BOOTLICKER - Nuclear Family MC
SUB-LEGALS - Bastard Beat MC

Origin of m - Struggle

LP verze alba "Struggle" od Japonců Origin of m, která vyšla u Insane society...

Poprvé jsem se do kontaktu s touhle bandou dostal skrze dvoj DVD "Burning spirits - All Japan 2006-2007", kde mají Origin of m po třech kusech. Pravděpodobně šlo o ranější nahrávku neb Mr.Guy (ex Gudon, label Bloodsucker records) hraje na basu a vokál obstarává RYO. Na téhle desce s názvem "Struggle", která vyšla v Japonsku (2010) na CD a o vinylový formát (vylisováno 525 kusů) se před pár týdny postaral Insane society records, už Mr.Guy třímá v ruce pouze mikrofon a basu obstarává týpek jenž si říká Nisshing boy. Na LP tě čeká deset válů v tradici Burning spirit kapel jako Gastunk nebo Paintbox. Oproti výše zmíněným Gastunk jsou Origin of m o poznání metalovější, tvrdší a energičtější. Při prvním poslechu netrpělivě vyčkávám co se na mě vyvalí… hned na úvod jeden z nejsilnějších kusů na téhle nahrávce, s hutnou melodií, které se okolo tebe obtočí jak had a já si říkám, to je rock´n´roll jak prase, ale fakt poctivě zahraný, špinavý, naštvaný s gradujícími pasážemi jimiž se proplétají těžké metalové, místy až rockové rify s punkovým nádechem a tak je to mu po celou délku alba. Možná, že nad touhle deskou ohrne nos nejeden pravověrný cruster, ale věř, že jak tě to jednou chytne, tak už nepustí. Je fakt, že po prvním poslechu, jsem měl smíšené pocity, ale při každém dalším se mi nahrávka vrývá víc a víc pod kůži a já ne a ne jí sundat z gramofonu, hlavně áčkovou stranu, která je prostě výborná! Součástí desky je plakát formátu A3 se stejným temným motivem jako na obalu, texty jsou v Japonštině s anglickými refrény, překlady bohužel nejsou.

28.01.13 19:29

PAUCITIES / CHULO - split EP
INSOMNIA ISTERICA / GROSSEL – split EP