THRASH NIGHTMARE vol. 6

LUST FOR DEATH - Demons LP
DEAN DIRG - Verpisst LP
NBDY - For dog and country EP

MÖRKHIMMEL – Ostří černé kosy zní

Třetí velká deska od Pražských MÖRKHIMMEL "Ostří černé kosy zní"...

Nová, těžká a špinavá nahrávka od pražských drtičů temného kovu MÖRKHIMMEL. Čekal snad někdo něco jiného? Na rovinu, tohle není jednoduchá deska, chce to čas na její úplné vstřebání a také je třeba se naladit na tu správnou vlnu nicoty a zmaru. Proto se i doba na sepsání recenze lehce natáhla. Sestava se po několika rošádách ustálila na čtyřech základních kamenech, které do nás hrnou hutné metalové rify, těžké melodie, třeskuté bicí a hnilobný vokál, který se rozprostírá jak opar nad temnými hvozdy. Vše na desce do sebe zapadá, tak jak má a ač jsou songy méně přímočaré než kdy předtím, tak lze říci, že tohle je nejlepší a nejkomplexnější materiál od MÖRKHIMMEL co doposud nahrály! Zvuk celé desky je doslova ohromující, hutný a i díky tomu na tebe dopadá tíživá atmosféra, kterou se na tebe kapela snaží přenést. Kladně hodnotím i přechod na komplet české texty. Temným hlasem podávané příběhy o strachu, bolesti, utrpení a smrti. Stejně jako předchozí album, tak i nové LP “Ostří černé kosy zní“ vyšlo na tuzemském Insane society records a zvuková stopa byla pořízena v Čestickém Hellsoundu. Vše podtrhuje parádně zpracovaný černo-šedivý rozevírací gatefold, po jehož rozložení se ti spojí přední a zadní strana v jeden obraz. Nebýt to obal desky, tak už to dávno visí na zdi. Vnitřek s texty a informacemi o nahrávce je minimalisticky černo-bílý nebo spíš bílo-černý. O artwork se postaral basák Andy. Přiznávám, že metalu moc neholduji a radši mám rychlé, něž pomalé spolky… ale kdybych měl někoho z metalového ranku doporučit, tak věř, že MÖRKHIMMEL budou dozajista dobrá volba!

20.03.15 13:49

NOISE MASTER #33 zine
PROJECT DEKADENZ - D-Day Apocalypse CD