ANF / ILL! - split EP

ČAD - Ťažký kov

Velká deska Slovenských zabijáků ČAD...

V roce 2009 vyšlo poslední album Svätojúrské bandě ČAD, které vyšlo pouze na CD a jmenovalo se "Súkromná vojna". Teď se píše rok 2011, spíš už dohasíná a chalani vám naservírovali velkou desku s názvem "Ťažký kov", LP vyšlo u My sleeping cat. Přední obal působí podobně šíleně/naléhavě jako u předešlého alba, myšleno pozitivně! Vnitřek by mohl mít větší kontrast, abys nemusel mžourat na texty. Co se týče zvuku, nahrávalo se ve studio Shaark a mixovalo se na Floridě. Po prvním poslechu jsem jen mlčky seděl a říkal si: "Co to kurva je?". Oproti "Skromné vojně" to má špinavější zvuk, není tam takový tah na bránu, více metalu, fakt jsem nevěděl. Když jsem si přivyknul zvuku a pouštěl jsem to na maximální výkon, tak jak je psané na obale, začalo se mi to pomalu rýsovat. Po přehodnocení prvních dojmů, zjišťuji, že zvuk nahrávky je ještě více destruktivnější než u "Skromné vojny", sice už si asi nebudeš tolik prozpěvovat chytlavé refrény, ale tahle krutá řežba tě švihá bičem přes záda od začátku do konce. Z první strany my nejvíce baví song "Gulomet". Druhá strana je ještě více ničivější a to díky prvním třem válům. Hned první "Kultúra smrti" má neskutečný nájezd a následuje velká jeba do tvojí palice. Znáš to, když už si myslíš, že tě nic nepřekvapí… o to víc tě to potom srazí. Následuje kus "Všetko je z číny", který mi hodně připomíná songy z předešlého alba, text je ve stylu: "láska, páska", ale tak nějak to tam zapadá, že je to vlastně super, hehe. Co psát víc, trošku trnitější cesta, aby se album stalo oblíbeným, ale není to právě to, co tě na tom stále baví?

28.01.13 19:28

**************************************
**************************************