***9. 10. 2020***

Beton/ČAD

Dlouho očekávané split dvou slovenských kapel Beton a ČAD, LP vychází v kooperaci 14 labelů, naleznte zde 17 válů, D-beat v podání Betonu a Grind-crust vám vysolí ČAD.

Když ne teď, tak kdy by mělo vyjít dlouho očekávané split dvou slovenských kapel Beton a ČAD. Split vyšel v kooperaci 14 labelů jako velkej bráška původně plánovaného sedmipalce, takže se můžete těšit na 17 válů, ČAD naservíruje základní jedenáctku tamního fc a tak logicky Beton vysílá svejch šest medvědů s Cibulkou. Na přední straně vám dělají společnost, kromě názvů obou kapel, tři oběšenci, tahle deska nemá žádnej booklet, takže texty a info a kapelách naleznete na zadní černo-bílé straně obalu. Jako první pouštím do éteru Beton z Bratislavy, kteří valý svižný D-beat s řádnou porcí severské syrovosti, všechny texty jsou na pár řádků, takže vám nebude dělat problém je přelouskat a pochopit. Tohle LP jsem si pořídil hlavně kvůli straně na které je Beton a těšil se co nového uslyším, ale bohužel, kvůli médiu, které se pomalu stává metlou lidstva internetu, už jsem měl nějakou zvláštní cestou všech šest pecek v kompu, takže se žádná premiéra nekonala o to víc jsem byl zvědavej na druhou stranu, kde jdou se svojí kůží na trh ČAD, které jsem před tím nějak zvlášť neznal. Hudba ČADu se mi zamlouvá už od prvních tónů v intru a jejich valivý grind-crust mě vláčí tím největším bahnem. Bohužel se ČAD neprezentuje zrovna texty, které by se mi nějak zamlouvaly, agrese a negativismus srší na všechny strany, uvítal bych komentáře k textům, někdy je to i na mě moc. Velkou radost mi udělal naspeedovanej cover od Zóny A „Nezmením sa". Momentálně mě už nic nenapadá, takže už jsem asi všechno vyčerpal, včetně sebe.

28.01.13 19:10

**************************************
**************************************