***9. 10. 2020***
Plzeň (DIY garáž)

ARMAGEDOM - 10 Mil anos de terror

Hrubý brazilský atak od ostřílených borců AGMAGEDOM...

K ARMAGEDOM jsem se dostal skrze jejich předchozí LP “Sem esperancas“, které stejně jako aktuální desku “10 Mil anos de terror“, vydal Barvák na svém neúnavném labelu INSANE SOCIETY před pěti lety (kurva, to to letí), doma v polici mi leží limitovaná edice s bonusovým singlem navíc a od té doby jsem si ARMAGEDOM zamiloval! Nové LP vyšlo bez výrazného předchozího avizování, prostě vyšlo a hned jak se ke mně donesly informace o jeho vydání, tak jsem se na desku těšil! Parádní kreslený, černo-bílý artwork jak na přední straně, tak na insertu. Oproti předchozímu LP nastala změna na postu zpěváka, Eduarda vystřídal Rodrigo Artorius a zhostil se toho na výbornou, žádnou zásadní změnu nečekej. V drážkách se ukrývá čtrnáct výstřelů, z nichž jeden je cover od DISCHARGE a dva dříve vydané songy v novém hávu. A co, že ti to práská do uší? …no, ty vole …je to jízda od začátku do konce! Hrubý, neotesaný raw/hc/punk se silnou thrashovou linkou, s jednoduchými zařezávajícími se vyhrávkami a nezaměnitelným vokálem, který umí snad jen brazilské kapely. Tuhle desku můžu obracet stále dokola, výborná nahrávka! Těžko přirovnávat ARMAGEDOM k nějaké kapele, když sama slouží jako inspirace pro nové a nové kapely. Neučesaný, hrubý raw thrash/punk ohlodaný na kost s velkou porcí energie a vzteku. Žádné pozlátko nebo imidž hvězdných kapel, ARMAGEDOM jsou jako přesně mířená rána do palice! Letos kapela oslaví třicet let existence kapely, která skládá, nahrává a vydává nové songy! Pokud ještě nemáš svou kopii, tak není na co čekat, tahle deska ti nakope prdel!

09.01.14 14:36

LAHAR / NESOUČÁST STROJE – split MC

**************************************