*****************************

999 - Death in Soho

Zatím poslední nahrávka anglický veteránů 999 z roku 2007, která nyní vychází na vinylu u PHR. Čeká na vás 15 válů ve stylu 77, to je prostě "Death in Soho".

Tak a je to tu, u Papagájova hlasatele vyšla vinyl verze alba anglických veteránů 999 - Death in Soho, jejíž CD verze spatřila světlo světa již minulý rok a to pod taktovkou „Overground records". Deska vychází na klasickém černém vinylu a taky v limitované žluté edici a aby toho nebylo málo, tak pro opravdové sběratele vychází ještě speciální limitované edici, která čítá pouze 50 kusů. Poslední studiové album vyšlo třem devítkám před devíti lety a tak není divu, že se skalním fandům protáhl jazyk nejmíň o 10 centimetrů, ale čekání se určitě vyplatilo, protože nyní se můžou rozplývat nad novými, chytlavými 15 vály, které vám na desce naservírují. Jakože nejsem žádný velký fanda punku s nálepkou 77, ale tahle deska je prostě chytlavá a sype do vás poctivý punk se spoustou nápadů, rock´n´roll s dunivou basou, při jejím poslechu si vybavuji kapely na kterých jsem začínal. Tři devítky jsem před tím nikdy neposlouchal, věděl jsem o nich, ale prostě mě nenadchli, to jsem barbar co ;-). Hned první písnička, která se mi protočila pod jehlou „Gimme the world" je pro mě asi ta nej. Jednoduchý text, který doplňuje chytlavá melodie a refrén, který vám naleze do hlavy a už po druhém poslechu si ho budete broukat. Ne jinak to mu je u druhého songu „The System", kde se vám pod kůži vryje chytlavá basa. Dále ještě musím zmínit vál „Horror story", který otevírá druhou stranu. Bezpochyby by zapadnul do nějakého filmu a navíc jsem si při něm vzpomněl na Michaela Jacksona a jeho nestárnoucí hit „Thriller". „What do you want" a „Too much money", to jsou další dva vály, který se mi líbí. Tahle deska je pro mě určitě překvapením, protože spousta jiných kapel hrajících podobný styl by mě unudila svojí předvídatelností už po druhém válu, neříkám, že se mi líbí všechny písničky, ale jejich tu dost na to abych si desku pustil znovu a znovu.

28.01.13 19:07

**************************************
**************************************