***9. 10. 2020***

Casualties - Made in N.Y.C.

Další DVD od Casualties... tentokrát zavítáme na koncert do klubu "Knitting Factory" a taky se trochu projdem po New Yorku.

Po předchozím DVD "Can´t stop us", který se mi líbilo, jsem zkouknul nový, téměř hodinový DVD Casualties s názvem Made in NYC. Kromě DVD vychází tenhle záznam i jako CD na, kterém je oproti DVD o něco víc songů. Jedná se o záznam z koncertu z New yorkského klubu "Knitting Factory". Oproti předchozímu DVD je zde lepší zvuk, ale zase o něco horší obraz. Aby vás koukání na koncert nenudilo, tak celým DVD vás provází jednotlivý členové skupiny. Hned na úvod uvidíte ukázku autoškoly jak správně zaparkovat:-D V prostupech mezi jednotlivejma songama z koncertu vás Jake provede New yorským metrem a Jorge vám ukáže kde všude dřív vládly punx, skinz a hardcore kids. No a pak se taky dostane do obytnýho vozu s kterym Casualties jezdí, mimochodem maj ho v celkem pěknym stavu:-D. Celej koncert začíná jak jinak než songem "Casualties army" v sále je narváno dobrá muzika pořádnej bordel, prostě, tak jak to má bejt. Dále nemůžou chybět songy jako: "On the front line", "Fight for your life", "Ugly bastard", "Criminal class" a další. A ještě nutno vzpomenout, že při válu "For the punx" půjčí Jake svojí kytaru jednomu maldýmu punkáčovi, kterej si to pěkně naloží. Když jsem psal o DVD "Can´t stop us", že by vás nemělo nudit, tak tady to platí dvojnásob. U některejch záznamů z koncertu se nudim, protože je to prakticky furt to samí, ale tady díky prostupům se o kapele i něco dovíte.
29.01.13 08:08

**************************************
**************************************