Vysoké napětí - Na druhou dobu

Recenze na nové album vsetínské skapunkové kapely Vysoké napětí, které nese název "Na druhou dobu". Album můžete sehnat u PHR za 99kaček.

Tak se mi do rukou dostalo nový cedko vsetínský skapunkový bandy Vysoké napětí, které nese název "Na druhou dobu". Tohle album obsahuje 11 válů a celýho poslechnete za necelou půlhodinu. Přesto, že tenhle styl nějak nesleduju a ska taky neposloucham jsem se rozhod, že napíšu recenzi, možná bude trochu zkreslená, ale ostatně uvidíte sami. Z přední strany obalu se na vás směje lebka se sluchátkama jak hrom, ale to už asi ostatně víte. Grafická úprava bookletu není nic moc, ale na dvoustránce najdete texty ke všem songům a musim přiznat, že jsem byl celkem překvapenej, že skupina tohodle ražení má hodně dobrý texty, který nejsou jen prázdný keci a kdejaká punková skupina by se za ně nemusela stydět. No a teď nějak přiblížim jednotlivý songy. Potom, co jsem poslech intro, který mi připomělo návštěvu v cirkusu nebo nějakou bláznivou komedii a první písničku řikal jsem si proč se vydávaj za ska-punk, ale hned dalšíma songama mě vyvedli z omylu, protože už se jasně objevily prvky punk-rocku. Dále mě zaujala písnička číslo 6, která nese název "KomoušSKA", protože její začátek mě zanesl až do koridy s divokými býky a následně na karneval a taky trochu toho punk-rocku tam bylo. Následující song mi zase připomíná cikánskou kulturu a pak následně zavítání do prosluněné Itálie. Dál nesmim zapomenout na track 9 a 10, v devítce můžete najít svižný pasáže a desítka, která nese název "Ostnatý drát" se mi líbí z celého alba nejvíc, jak po hudební stránce tak i text je dobrej. No a co teď... no nějaký to suma-sumárum: proty co poslouchaj ska nutnost a pro ty co se chtěj dobře odreagovat a neví co s přebytečnym kilem v kapse dobrá investice:-) a to je tak asi všechno k netradiční recenzi na netradiční album.
27.01.13 23:26

**************************************
**************************************