***9. 10. 2020***
Plzeň (DIY garáž)

Vnitřní faktor - Slzy paní poldi

Po třech letech nové album kladenské kapely Vnitřní faktor s názvem "Slzy paní Poldi ...aneb komerční neúspěch" na kterém najdete deset válů.

Kladenská kapela Vnitřní faktor vydává po třech letech nové album s názvem "Slzy paní Poldi …aneb komerční neúspěch", které stejně jako to předchozí vychází u Papagájova hlasatele. CD je vydáno k příležitosti desetileté existence Vnitřního faktoru a zároveň ke 120 letů Poldi Kladno. Na albu naleznete deset fláků, pět úplně nových a zbylých pět je oprášených ze starších nahrávek, ovšem v novém kabátu. Celá grafika alba je spojená s kladenskou poldovkou a na přední straně obalu je logo podniku. Předchozí alba od Vnitřního faktoru jsem neslyšel, takže nemůžu posoudit jestli se jejich projev nějak zásadně změnil od minulých alb. Nahrávka na mě působí tak trochu neuspořádaně, takový mix punku, hospodských rockových kapel špetkou hardcoru nebo metalu, ale některé pasáže jsou povedené a texty dávají smysl. Desku otevírá vál věnovaný samotnému podniku a jmenuje se "Poldovácká", ale pro mě možná nejhorší song, slyším v tom hned několik českých punkových kapel, takže nic moc originálního. Další vál se veze skoro až v post-hardcorovém duchu, následována typickou hospodskou vejpitkou po vzoru Tří sester. Další vály se nesou tak nějak v podobné režii melodického punk-rocku s vlivem hardcoru, ale ještě musím vypíchnout vál "Vyšší princip", který už se objevil na albu "05". Devátému válu předchází intro z videa, které koluje po netu s názvem "Boží království paří", hehe. Tohle album si rozhodně nepouštím každý den desetkrát do kola, ale mezi těmi kapelami, které hrají x-let klasický český punk působí svěžím, originálním dojmeme, jsem rád, že nezní jako SPS a jejich klony.

>
27.01.13 23:43

LAHAR / NESOUČÁST STROJE – split MC