23. 04. 2022

Ucházím - Edice 15 - Separace průtokových poznatků

Nové album prachtické skupiny Ucházím, které obsahuje 12 písniček plus nějakej ten bonus a to celé sečteno podtrženu u PHR  records za 99Kč.

Tak se ke mně díky PHR records dostalo nový CD prachatický skupiny Ucházím, které nese název "Edice 15 - Separace průtokových poznatků", ale to už asi ostatně víte. Na tohle album jsem byl celkem zvědavej, protože od skupiny Ucházím mě chytla hned první věc od nich a to "Včera, dnes a zítra" a k ostatním albům jsem nějak nemoh přijít na chuť, ale už podle zveřějněných songů na bandzonu, jsem si řikal, že by to mohlo bejt dobrý i když, song "Chvilka nostalgie" mě zrovna moc nebral, ale za to "GNWP" se mi líbil hodně. Když tohle album srovnam s výše zmiňovaným albem "Včera, dnes a zítra", co se týče pestrosti skladeb vyhrává jasně tohle nový album a taky je pojatý daleko víc do hardcoru a udržuje si celkem slušný tempo po celou dobu co vám bude hrát v mechanice. Hned první song "Deset vět"je dost nakopávací a líbí se mi tak jako songy "GNWP" a "Na co teď myslíš", ale rozhodně i ostaní songy mají svoji kvalitu a některý pasáže v nich jsou dost šmrncovní. Nebudu tu popisovat o čem jednotlivý songy jsou, protože si myslim, že by to byla škoda a každej by si z toho měl vzít to svý, ale prozradim, že se podle mě rozhodně nejedná o prázdný keci. 12. track se jmenuje "Stručná poezie" a skládá se ze tří básniček. V bookletu najdete jako obvykle texty ke všem písničkám. Co se týče zpracování, tak to se mi líbilo hodně. Abych to nějak popsal: "Tak vlastně jakoby koukáte z  nějakýho zničenýho baráku a za okny jsou vidět pěkný věci jako pláž a moře". Jo a abych nezapomněl, tak kromě 11 svižnejch do hardcoru střiženejch písniček zde najdete ještě bonus v podobě fotek z nahrávání + videoklip k písničce "Slečna s psíkem". Takže nějaký to zhodnocení celýho alba nakonec. Tohle album určitě ocení příznivci hardcoru a tvrdší muziky, rozhodně to není pro ty co poslouchaj Totální nasazení a tak dál :-)), ale doporučil bych, aby si ho poslechli i ty, kteří tenhle styl tolik neposlouchájí, protože si myslim, že vás to celkem obohatí po hudební stránce a budete mít, tak větší rozhled. A navíc za 99 kaček si ho může dovolit každej.
27.01.13 23:26

**************************************
**************************************