ANF / ILL! - split EP

The Crooked beats - Live in the consumer society

Debutní CD kapely The Crooked Beats z Frýdku-Místku s názvem "Live in the consumer society", necelá tři čtvrtě hodina poslechu, která skrývá dvanáct songů mixujících 77 punk s popem.

V ruce držím debutní počin kapely The Crooked beats z Frýdku a taky Místku, který vyšel na Cecek records, ale to je asi tak jediný co o téhle kapele vím, takže jsem napjatej co na mě vypadne. Docela často píšu, že podle předního obalu se dá určit jakým směrem se bude kapela ubírat. Kdybych si měl tipnout, tak bych řek, že to bude nějaký psycho kvůli kterýmu lidi skáčou z mostů a věší se na vlastních opascích. Ptáte se proč… no přední obal je totiž celý černý a v rohu naleznete jenom název kapely a taky název alba, který je jen tak mimochodem „Life in the consumer society". Na tomhle albu naleznete dvanáct válů mixující 77 punk s popem, který odkazuje na Clash nebo Damned. Ne, že bych zrovna milovníkem tohohle stylu, ale překvapil mě zvuk kapely, všechny písničky jsou zpívaný kvalitní angličtinou a kdyby mi to někdo pustil aniž bych to znal, řek bych, že ta kapela je od někud ze zahraničí. Celé album zabírá necelou tři čtvrtě hodinu a průměrná stopáž jednotlivých válů je kolem tří minut, což je na mě celkem dost a tak jsem se u posledních válu začal nudit, protože už toho nebylo moc co by se změnilo od prvních válů. Nejvíc z celého alba mě oslovil vál s názvem „I looked to high", který je naplněn energií, tak jako, když jsem poslouchal novou desku od třech devítek. Hlavně musím vypíchnout parádní vokál a ještě lépe udělaný refrén z kterého mi mrazí v zádech. V poslední době se u nás vyrojilo spoustu kapel s označením 77 punk, ale málo, která by se prosadila za hranicemi, The Crooked beats k tomu mají dobře nakročeno.

27.01.13 23:40

**************************************
**************************************