Soukromey Pozemek - Rouhání

Po pěti letech přichází příbramští punx Soukromey pozemek s novým albem "Rouhání"...

Kapela Soukromey pozemek funguje už od roku 1999, má na kontě dvě nahrávky a tahle třetí se jmenuje "Rouhání", vychází u Papagájova hlasatele. Přesto, že fungují už nějako dobu a na punkové scéně nepatří mezi neznámé kapely tohle je první nahrávka, která se mi dostala do rukou, jediný můj kontakt s kapelou byl někdy před třemi roky na koncertě v Plzni, kde jsme hráli i s naší bandou, ale jediný co si vybavuji je jak přítomní posluchači řádili na song "Evropská unie". Nové CD je zabaleno do černo-barveného digipacku, na přední straně modlící se jeptiška s plynovou maskou a v pozadí hořící kostel, apokalypsa jak vyšitá, skoro bych si tipnul, že půjde o crust nebo thrash, v přiloženém bookletu texty, černé na bílém plus doplněno o obrázky. Album zabírá 26 minut a celkem pěkně odsejpá, jedenáct songů plus outro, navíc se můžete těšit na filmové hlášky například ze Simpsnů, Dědictví aneb Kurvahošigutntag, S čerty nejsou žerty nebo Jáchyme hoď ho do stroje. Kapela od začátku drhne svižný punk a nijak zvlášť neubírá, pogochtivé publikum ocení, jediný co mi tam nesedne je vokál, který je dle mého gusta moc uhlazený a chybí trochu víc nasranosti, ale zas na druhou stranu je dobře rozumět a tak texty nemusíš číst do podrobna. Jednotlivé songy rozepisovat nebudu, snad jen, že začátek "Mírové mise" jako by z oka vypadl HNF "Provokace", poprvé jsem myslel, že jde o cover. Co dodat, album jsem poslech jako nic, ani nenadchlo ani neurazilo, takový průměr, po zvukové stránce, dobře odvedená práce v Ex Aviku.

28.01.13 09:19

**************************************
**************************************