23. 04. 2022

Sex Deviants - Pozpátku

Již páté řadové album Rokycanské punk-rockové kapely Sex Deviants, deset nových válů plus jeden bonusový song.

Sex deviants přichází s novým albem s pořadovým číslem 5, které nese název „Pozpátku". Předchozí alba jsem neslyšel, takže nemůžu porovnat, ale kapelu jsem slyšel párkrát na živo, ale nikdy mě neoslovili, takže jsem zvědav jestli nezměním názor. Už obal ve mně vzbuzuje pocit, že tahle muzika nebude zrovna šálek mého kafe, všechno na mě působí strašně uhlazeně a hezky. Na albu naleznete deset písniček a jeden bonus. První písnička „Lonely" začíná k mému údivu celkem svižným tempem bicích a melodickou kytarou, ale následně se ozve hlas zpěvačky, který podle mě celé kapele strašně ubírá a tak to platí na celém albu. Zpěvačka má pěknej hlas, kterej by se hodil do „show byznysu", kde je takovejch kokotů dost, ale tady paradoxně to, že umí zpívat a má pěknej plnej hlas je na škodu, kam se vytratila nasranost a syrovost - to je to co mi u týhle kapely chybí. Kapela na mě působí jako veselý trnky-brnky punk, kterej se chce za každou cenu líbit na úkor poslouchatelnosti a nějakejch názorů a postojů, texty mě taky nějak nezaujaly. Negativa už jsem napsal, takže nějaký pozitiva ne… třetí vál s názvem „Lampy" je světlou výjimkou na albu, mužskej vokál, kterej do toho sedne jako prdel na mísu, ale následně to opět zkazí refrén. Ještě zmíním titulní vál „Pozpátku" kterej je docela rozmanitej a líbí se mi refrén. Album jsem si poslech dvakrát a určitě tu nebude platit do třetice všeho dobrého. Prohledal jsem net, kde už jsou taky nějaké recenze, zatím kladné, tak co přidat jednu peprnější!

27.01.13 23:35

**************************************
**************************************