23. 04. 2022

See you in hell - Útok!

Zatím stále poslední album od Brněnské smečky drhnoucí hrubý hc-punk, See you in hell a jejich Útoka! na vaše bubínky!

Možná si říkáte, že psát recenzi na tenhle titul je jako chodit s křížkem po funuse nebo nosit dřiví do lesa, ale mě se tohle CD sále líbí a svoje místo si tu určitě zaslouží. Album už si nějakou tu dobu běhá po světě a vyšlo jak na LP tak v CD verzi, vyšli i nějaké reedice, u obou médií vyšli také limitované edice u kterých byly přiložené dvě DVD z tour po Japonských končinách a pod to všechno se podepsali Insane society a Phobia records. CD je zabalené do luxusního digipacku, na přední straně je válečník s kulometnou kytarou v ruce, ale to už ostatně asi víte. Od první chvíle co jsem uslyšel tuhle nahrávku až do teď ve mně vzbouzí ohromný výbuch energie a nutí mě si prozpěvovat útržky jednotlivých songů. Sype se na vás rychlá hc-punk salva s hrubým afektovým vokálem, doplněné o vhodně zasazené vyhrávky. SYIH na téhle nahrávce jasně dokazují, že patří mezi české top kapely daného žánru, syrově a nasraně, tak to mám rád. Album se trefně jmenuje "Útok" a zaútočí na vás hned jak ho vložíte do mechaniky, osm válů, které vás roztrhají na cucky. CD obsahuje bonus v podobě čtyř videozáznamů, z Japonska, Yachtu a zkušebny. Nedílnou součástí je i booklet se všemi texty, už podle názvů jako "Jen mrtvý dech", "Noční můry", "Bezmocnost" nebo "Pohřeb zaživa" je jasné, že nepůjde o žádné love songy. CD je stále k sehnání, takže pokud se ti ještě neválí v šuplíku máš šanci to napravit, ale pozor, při poslouchání SYIH vzniká závislost, hehe.

27.01.13 23:54

**************************************
**************************************