23. 04. 2022

PNS - Poslední odpočet

První a dlouho očekávaný album PNS je na světě. Podle mě nejlepší album tohodle roku a za cenu 99Kč je to fakt bomba. Svižnej nasranej punk co víc si přát.

Tak mi dneska přišlo nový album pražskejch hc-punkáčů PNS. Hned jak se vám tohle cedko dostane do ruky všimnete si hodně temnýho skoro až morbidního obalu, nahoře jsou dvě okřídlený lebky. V prostředku je vidět atomovej hřib a úplně v popředí je obješenec a ve stylu tohoto obalu a názvu Poslední odpočet se nese i celý album. Texty poukazující na všemožný svinstva tohodle světa jsou hodně výrazný. Booklet je rozdělenej na dvě strany, na jednej jsou texty ke všem songům a na druhej straně jsou fotky členů kapely z koncertů. Na cedku najdete 11 plnohodnotnejch songů. Prvních pět songů je v neuvěřitelnym tempu, rychlá muzika doplněná o křiklavej hlas do sebe výborně zapadá, hlavně song "Jaká bude další válka" sice má jenom 40 vteřin, ale o to víc je to masakroidní. Pak mi přišlo, že následující dva songy jsou torchu odlehčený (né zas až tak moc), ale neznamená to, že by nestáli za nic, naopak mi příde, že je to příjemná změna a album vás určitě díky tomu nebude nudit, pak přijde písnička "I na vás dojde" a je to zase ten nasranej rychlej punk, tak jak to má bejt. Jedinou menší chybou je přehození songů "Zlomený srdce", která je napsaná na obalu jako pátá, ale na cedku je jako pátá "Jaká bude další válka". Jestliže jsem u splitka Mad pigs a Destruct psal, že je to jeden z nejlepších počinů tohodle roku, můžu s klidným svědomím říct, že tahle deska je ještě lepší. Doporučuju si tohle cedko sehnat, protože za cenu 99kč u PHR records to určitě za to stojí.
27.01.13 23:20

**************************************
**************************************