P.L.H. - Žít a nebo zemřít

Nové CD Náchodské kapely P.L.H. s názvem "Žít a nebo zemřít", které se kluci vydali sami, čeká na vás jedenáct fláků hutného hc-punku, tak nač čekat!

Možná si vzpomenete, když jsme na podzim v rozhovoru vyzpovídali kluky z Náchodu P.L.H., říkali že chystají jejich debutní počin. Od té doby uběhlo pár měsíců a album s názvem "Žít a nebo zemřít" se teď prokousává na světlo světa. Stejně jako předchozí demo si i tuhle desku vydali kluci sami a hned na začátku musím smeknout, protože tohle je opravdu parádní kousek, zvukem začínaje a bookletem konče, určitě to stálo mnoho sil nejen psychických, ale i finančních. P.L.H. svůj rachot charakterizují jako punk-core, pokusím se to trochu přiblížit, vezměte podmanivost Malignant tumour, smíchejte s hc-punkem po vzoru amerických kapel a okořeňte špetkou Motorhead a máte zvuk P.L.H.! Na albu se nachází deset válů z nichž některé si ještě živě pamatuji z koncertu u nás v Plzni plus cover "Dům na demolici" od HNF. Texty P.L.H. jsou vytrženy z každodenního života, stejně tak myšlenky a pocity, které tam najdete, kromě textů v bookletu naleznete i fotky členů kapely. Přední obal je ozdoben kresbou, na které je sedící kluk v kostele a rozmýšlí se nad svým životem, trefně tak vystihuje název alba. CD otevírá vál "Závist", který začíná tepajícími bubny a následně se svezete na ocase hc-punku, doplněného o chytlavý refrén "My nejsme ti koho znáš…", a slezete z něj až po dohrání disku. Následující tři songy si můžete poslechnout na bandzone kapely, takže si můžete udělat svůj vlastní obrázek! Ještě vzpomenu líbivé kytarové intro u osmého válu "Vražda není zločin". Celkem to dělá něco přes půl hodinu chytlavého hc-punku, pokud máte rádi P.L.H. nebo hledáte něco nového, koupí CD určitě neprohloupíte, objednávat můžete na bandzone kapely nebo na mailu: mara.oipunx@seznam.cz.

27.01.13 23:45

**************************************
**************************************