ÜNFARKT - Promo 2013

Svižná rubanice od jihočeských ÜNFARKT, deset songů / dvanáct minut, to musí sypat...

Jihočeské ÜNFARKT si pamatuji z třetího pokračování kompilace Posloucháte Jižní Čechy a už tehdy to byl slušný kopanec do ksichtu! Poté jakékoli info o kapele šlo mimo mě… až někdy koncem minulého roku mi ve schránce přistálo jejich promo CD 2013, kterému bude patřit pár následujících řádek. Oproti jihočeské kompilaci nastaly změny v sestavě na postu zpěváka a basy, ale kapele to rozhodně neubralo z jejich přímočarosti! Deset songů, které tě pro fackují dřív, než chytneš i(ü)nfarkt, parádní zvuk z Hellsoundu na ploše dvanácti minut a tobě už je jasný, že to rozhodně nebude žádná zívačka! Rychlá crust/grind jízda nebo prasopal chceš-li, místy prosakují thrash vyhrávky a to vše stále s punkovým odérem, vokály jsou různorodý a jasně, že refrény nakopávají prdel! U některých songů jako bych slyšel postupy ze starších nahrávek GRIDE či LAHAR, ten jih se prostě nezapře. Je znát, že kluci už mají nějaké ty kapelní zkušenosti za sebou a tak vědí kam co nacpat, stopáž songů kolem minuty, tak to má být! Potištěné CD je zabaleno do kulaté plastové krabičky, žel bez textů. Největší hitovkou je hned úvodní “Svoboda zvířat“, intro se zvuky z cirkusu, práskání bičem, do toho všeho vletí nekompromisně zakřičený vokály, krátká vyhrávka a pak se na tebe vyvalí parádní grind válec, necelá minuta a půl a je vymalováno! Čtvrtý song “Šaman“ má zas nejchytlavější refrén, který ne a ne vyhnat z hlavy. Netřeba psát víc, pokud máš rád extrémnější podoby hc-punku sáhni potom a o svou kopii napiš přímo kapele!

10.07.14 10:59

**************************************
**************************************