Němá barikáda - S maskou lidumila

Po více než 4 letech vychází nové album východočeské crustpunkové kapely Němá barikáda, album se jmenuje "S maskou lidumila" a najdeš na něm jako nové pecky, covery, starší věci a záznam živáku, součástí je i vymakaný booklet.

Čtyři roky uběhly jako voda a Němá Barikáda se vás chystá převálcovat novým CD "S maskou lidumila", které vychází stejně jako předchozí tituly u Papagájova hlasatele. Pokud máte rádi mix temného crustu jako Misery a spol., podbarvené punkem a na vrch přistrouháte kousky metalu, bude vám tohle menu dozajista chutnat a ještě dlouho se budete olizovat. Pokud se nemýlím, tak příští rok to bude už deset let co tahle sebranka funguje a věřte, že zvuk od první nahrávky "Revoluce bez emocí" se nějak zvlášť nezměnil, stále se můžete těšit na dva vzájemně se doplňující vokály, snad jen teď je v tom více metalu, ale nebojte stále s jasným punkovým odkazem. Album nabízí skoro celou hodinu poslechu z čehož by mi u většiny kapel vstávaly vlasy hrůzou, ale tady nedostanete šanci se nudit. Kromě sedmi nových záseků na vás dolehnou i dva covery od kapel Kryptor (Rychlost vítězí) a Napalm death (Dead), dále pak oprášení kostlivci ze skříně v podobě válů "Systém nedělá chyby" a "Pod ochranou boží" a jako třešnička na dortu se tyčí šest na živo nahraných válů 24.1.09 v Rambajz klubu ve Vlašimi. Mimo to se můžete těšit na filmová intra, které se pro kapelu staly nedílnou součástí. Další věc kterou musím zmínit a zároveň nesmím zapomenout je do detailu dotažený artwork, v dnešní době se skoro každá druhá kapela může pochlubit pěkně graficky zpracovaným bookletem, ale málokdy to na vás nějak zvlášť působí a teď nemluvím jen o předním obalu. Ptáte se co je tak zvláštního na bookletu Němé barikády… líbí se mi, že ke každému textu je na pozadí obrazové vyjádření které na mě působí daleko víc než přiložené komentáře. Fanoušci Němé barikády si museli na nové album nějaký ten pátek počkat, ale na sto procent tady platí "Dvakrát měř, jednou řež", tohle není žádný polotovar a kilopade tě nevytrhne!

27.01.13 23:49

**************************************
**************************************