???

SCUMPUTER / L.O.T.I.O.N. - split LP

Life possession - Trest bez viny

Nové CD Pardubické kapely Life Possessin, které obsahuje 10 válů a nese název "Trest bez viny", ponořte se do crust-punku.

Tak jsem jednou na koncíku úplně náhodou slyšel Pardubickou kapelu Life possession, kterou jsem před tím znal pouze z netu a navíc mě nějak moc nabrala, ale právě díky jejich živé produkci jsem se o ně začal zajímat trochu více a tak netrvalo dlouho a v CD-přehrávači už se točilo jejich nový cedko „Trest bez viny". Tenhle disk si kapela vydala sama a je důkazem, že i v D.I.Y. podmínkách se dá vytvořit kvalitní nosič. Na předním obalu je ponurý, zničený město a přesně v téhle atmosféře se nese celé album. V černobílém bookletu najdete samo sebou texty plus komentáře kapely a sem tam nějaká ta fotka. Celé CD obsahuje 10 válů nesoucích se v hc-punkovém rytmu doplněného o crust-grindový vokál, který připomíná záhrobní atmosféru. Texty se týkají problémů dnešního světa jako například konzumní společnost, náckové, násilí na koncertech, omezování lidských práv, zabíjení zvířat. Ještě než uslyšíte první song „Tisíce očí" přivítá vás temný deštivý intro vystřižený jak z hororu. Text prvního songu je namířený proti sledování kamerou a omezování lidské svobody. Následující věc „Hyperchtíč" zasazuje ránu hypermarketům jako tesco a podobně. Jelikož mám tenhle gigant pár kroků přes louku vím o co jde. Nikdy nemůžu pochopit, když nějakým podobným krámem procházím a vidím skupinky rádoby „spokojených rodin", který už neumí trávit volný čas ničím lepším než nakupováním. Nebudu tu popisovat každý song a radši vám poradím abyste si to pořídili a doma v klidu poslechli. Ještě nesmím zapomenout na můj nejoblíbenější song „Vražedný hlad", který vás naláká kytarovým intrem a následně povozí na ocásku hc-punkového až d-beatového tempa, které je pro tuhle kapelu typické. Co dodat, náserová kapela, která nepřišla s nějakým průkopnickým stylem, ale o to více vás zahřeje. Navíc z textů jsou cítit myšlenkové pochody mě blízké.

27.01.13 23:31

OGNEMÖT ‎- Salvation Is Ognemöt MC
BAESTIEN ‎- Ritual LP