*****************************

Last Strike - Dělnický rock

První oficiální matroš nové antifa skinheads kapely z UH/OE city, nečekejte žádné nováčky,kapela je poskládána z profláklejch ksichtů z MGP/EDELWEISS PIRATEN/atd. Klasický oi punk z něžnými vyhrávkami a ostrými texty. Nahrávka je vybavena vynikajícím zvukem od mistra zvuku Stani Valáška alias studio ŠOPA.

Last Strike jsou celkem nová banda na české punkové scéně, ale určitě nelení, už si například zahráli s Los Fastidios nebo Non Servium, stačili nasrat pár apolitiků, ve svých textech nadávat na nácky a krom toho taky nahrát CD s názvem "Dělnický rock", které vyšlo na labelu Waking the dead a já se teď pokusím sepsat pár řádek. Takže co vás na tomhle CD čeká, řádná dávka Oi! muziky, texty o dělnické třídě, proti autoritám, náglům nebo o fotbale. Pár recenzí už jsem na tohle album přečet a někde stálo, že zpěvák nemá zrovna košer hlas. Asi jsem hudební analfabet, ale nemůžu si pomoct, tenhle vokál k té muzice sedí jak podprsenka na kozy, co na tom, že je to falešně nebo neumí vyzpívat výšky jak Daniel Berle nebo jinej kokot. Z hlasu cítím nasranost a taky to, že tomu textu věří a stojí za ním, ne jako u některých interpretů, kterým někdo napíše text a oni ho tupě přezpívají aniž by tušili o čem je, z toho bych blil. Tahle kapela mě oslovila nejen kvůli muzice, ale i díky jejich textům, po delší době někdo vzbudil rozruch na Oi! scéně a  nejen texty o holkách a chlastu. Celé album je pěkně graficky zpracované a nechybí texty, které jsou hlavní zbraní kapely. Nahrávka začíná intrem, kde se můžete vysmát tuposti Vlasty Parkanové a Honzy Vyčítala, kteří dali dohromady nezapomenutelný duet, kterým přivítali  bývalého presidenta USA George Bushe a probourali se tak z hoven přímo do prdele USA. Poté už přichází první vál "Realita", který vám odkryje hádanku alba, svižná Oi! hudba s chytlavými refrény, které si nevědomky zpíváte jako byste je znali léta, hlavně u songů "Antifa skinheads" nebo "Riot", důležitým faktem je taky kvalitní zvuk nahrávky. Dalším parádním válem je "Fuck TS", spousta lidí stále tvrdí, že ten kdo nosí Thor Steinar nemusí být hned nácek, to je fakt, ale kurva, když si ty posraný hadry koupíte plníte kapsu nacistům, kteří peníze následně využívají na své aktivity, pak se nedivte, že se stále častěji pořádají naci koncerty a pochody. Nechci popisovat jednotlivé vály, protože si myslím, že album tvoří osvěžující celek, který stojí za to poslechnout celý, k sehnání za 120 kaček na Waking the dead.

27.01.13 23:41

**************************************
**************************************