THRASH NIGHTMARE vol. 6

LUST FOR DEATH - Demons LP
DEAN DIRG - Verpisst LP
NBDY - For dog and country EP

Kohout plaší smrt - Duševní výluka

V následujících řádcích si můžete přečíst pár vět o nejnovějším počinu Liberecké kapely Kohout plaší smrt, kterej nese název "Duševní výluka", obsahuje 14 válů + bonus.

Tak se po delší době pouštím do recenze na nějakej ten lesklej compact disk. Dneska si udělám zářez na pažbě díky Liberecké bandě Kohout plaší smrt. Hned na začátku řeknu, že už jsem tuhle bandu neslyšel nějaký dva roky a ani podobnej styl muziky v dnešní době nevyhledávám, ale dřív jsem si právě na téhle kapele dost ujížděl a to díky chytlavejm melodiím a schopnosti nahrnout do hlavy jejich text ať už je o čem koli. Doteď si ještě pamatuju útržky songů jako Hospodská, Ovečky, Kdyby byli lidi, ale teď už k nejnovějšímu počinu, kterej se usmažil v podještědskej peci a to sice Duševní výluka. Hned obal je celkem originální, když na vás čumí všemožný ksichty fanoušků nebo přátel kapely. Jinak na placce najdete 14 válů, ať už svižnejch nebo pomalejších, někdy doplněné o trumpetu a krom toho na vás ještě čeká bonuseovej track. První vál nese název Popu král a patří k těm svižnějším o čem je se dá poznat z názvu, jenom zmíním hodně povedenej refrén, kterej dokresluje atmosféru výsměchu všem „trendy celebritám popu" - kurva kde se ve mně tenhle výraz vzal :-). Od dalšího songu Sportovec přeskočím rovnou k válu Po nás potopa, kterej je střiženej do hardcoru, poukazuje na ničení přírody kvůli výstavbě různejch zbytečnejch továren a píčovin jenom aby si někdo namastil kapsu. Další věc zas překračuju ač text je vystřiženej z každodenní reality, ale taky nemůžu vykecat všechno ne :-). Kult, tak se jmenuje písnička, která se mi zamlouvá nejvíc z celého alba. Svižný tempo doplněný o parádní refrén a text se pere s tématem holohlavejch sněhuláků, který chodí jenom po pravej straně chodníku. Song Politik popisuje chování v saku oblečenejch lidí s falešnou tváří a s vlastností uhánět se za penězi. Ještě mě zaujaly vály Hrdina, Anonym, Pedofil a kněz a Čip. Hrdina mě zaujal parádním refrénem. Anonym mě oslovil víc po textovej stránce - internetový hrdinství zná asi každej :-). Ve válu Pedofil a kněz mě potěšila do crustu střižená pasáž a jsem rád, že se kapela zaobírala s tímto tématem a trefila jednu mířenou církvi mezi oči. Dále mě zaujal vál Čip, kterej se může pochlubit crustovym vokálem. K celému albu bych dodal, že kapela navázala na svoje chytlavý songy a nebála se i experimentovat a zabrousit do jinejch žánrů. Ještě na závěr bych chtěl poděkovat kapele za zaslání CD.

27.01.13 23:28

NOISE MASTER #33 zine
PROJECT DEKADENZ - D-Day Apocalypse CD