International punx split Lab rats / Climax

Další splitko české skupiny s amíkama, tentokrát se jedná o Climax a Lab rats.

Tak na tohle cedko jsem se těšil, ale po prvnim puštění jsem byl zklamanej, až při dalšim jsem mu přišel na chuť. Hned po té co vložíte cd do mechniky tak poznáte, že zvuk je tak trochu podtlumený a né moc výrazný, ale časem si zvyknete a ani vám to nepříde. Jak Climax tak Lab rats zde mají po šesti válech. První šestici začínají Lab rats, který mě celkem překvapili, tím jak změnili styl oproti albu "These Decapitated Visions". Řekl bych, že zvolnili a jeden z kytaristů si ujíždí celkem často v sólíčkách, ale oproti výše zmíněnému albu se melodie tolik neopakují a to vede k zajímavějšímu poslechu. Jejich styl bych přirovnal ke stylu UK 82 i přesto, že pocházejí z Kalifornie. To je asi tak vše co bych k Lab rats řek a můžu přistoupit k části věnované Climaxu. Takže Climax se prezentuje rychlím streetpunkem, dost velká změna od dema "První varování", to poznáte ostatně i na nový verzi songu "Komerce", kterej nabral novej lepší rozměr. Nevim proč, ale song "Hra s ohněm" mi připomíná PNS a jejich "I na vás dojde", ale je to možná tím, že oba názvy, které se zpívají v refrénu jsou při zazpívání celkem podobný. Myslim, že todle splitko je celkem zajímavej počin, protože na něm najdete dva odlišné styly, takže těžko určit, kdo se mi líbí víc, obojí má něco do sebe. No a na závěr ještě něco k bookletu. Myslim, že obal už je celkem dost profláklej, ale přesto, jsou na něm vyobrazeny členové obou skupin a v pozadí jsou lebky a celé je to zbarvené do červené barvy. V bookletu jsou věnovány každej skupině dvě dvojstránky s textama a mezi tim je dvojstránka z fotkama. Na pozadí bookletu jsou bombardéry schazující bomby na nějaký město. A na závěr nějaký shrnutí, řek bych, že je to takovej lepší průměr, ale možná taky díky tomu, že tendle rok vyšlo splitko Mad pigs a hlavně cedko PNS, ale jinak musim říct, že, když jsem byl na koncíku v Božkově tak jejich vystoupení byl děsnej masakr.
27.01.13 23:21

**************************************
**************************************