SPAZZ - Dwarf Jester Rising MC
L.UL.U / GOD´S AMERICA - split EP
MOOM / GOD´S AMERICA - split EP

Idioti nové doby - Systematický podvod

Poslední album od kapely Idioti nové doby nahrané v roce 2006, které vyšlo na Nightmare records, bohužel kapela už se rozpadla. Naleznte zde 11 nových anarcho-punkových válů s politickými texty.

V roce 2007 vyšlo druhé a také bohužel poslední album Otrokovické bandě Idioti nové doby s názvem "Systematický podvod", kapela se už bohužel rozpadla a dnes nevystupuje. Album bylo nahráno v roce 2006 a vydánu u Nightmare records, tedy 3 roky po prvním albu "Strach ze změny". Právě díky prvnímu albu mě kapela oslovila, nejen přes jejich hudbu, ale taky texty a postoje. Novější album působí jako starší bratr, údernější a svižnější muzika s vyzrálejšími texty, parádní booklet s texty a komentáři. Naleznete zde deset nových válů plus předělaný song "Amish people" z prvního alba, aby toho nebylo málo jako bonus zde najdete i celé první album a ještě navíc klip "Priority". Idioti nové doby produkují rychlý anarcho-punk s nasraným vokálem a politickými texty, sem tam doplněné o nějaké intro. Texty se týkají například squattingu, války, ničení přírody nebo náboženství. Jeden z mých oblíbených válů se jmenuje "Debil punk" a tak přidávám text, který trefně útočí na některé punx.

Já jsem punk a seru na všechno
Já jsem punk a řvu "no future"
Já jsem punk
Já jsem punk a ze zábavy sockuju
Já jsem punk a každý den jsem na šrot!
Debil punk!

Hodně povedený je taky úvodní vál "Novodobý koncentrák", který reaguje na otevření koncentračního tábora Guantanamo vládou USA. Rychlé pasáže proložené melodickými rify s vokálem, který štípe do nosu. U osmého songu "Permament revolt" je zas vtipné intro vystřižené z filmu o malérech pana účetního Fantozziho. Tohle album je stále k sehnání na Waking the dead za 200 kaček, což je fér za tolik muziky, dvě alba a celkem 21 zářezů.

27.01.13 23:42

NOISE MASTER #36 zine
PAUCITIES / CHULO - split EP