Hiroshima nightmare/La Migra - split mini CD

Split dvou tuzemských spolků Hiroshima nightmare a La Migra...

Autor:
Trojka
Split Českobudějovických Hiroshima nightmare a Pacovských La Migra vyšlo na novém labelu Cestou na hřbitov records, tak uvidíme jak se rozjede. Co se týče mini CD, už delší dobu jsem tenhle formát neviděl, naposled snad 4-way split "punk do morku kosti", který vyšel u Chyba rec. Určitě to beru s povděkem, jsem rád za každé odlišné zpracování od klasického CD. Obě kapely tu mají po čtyřech kusech, celkově nějakých dvacet minut. Barevný obal s bleskem mě moc nebere, texty přiložené na papírku, ty od HN jsou super "Když slova ztrácí význam, nezbývá než mlčet. Když nemá kdo naslouchat, je zbytečné křičet.", La Migra mají klasická témata jako fašismus nebo týrání zvířat. První čtyři válce patří budějovickým Hiroshima nightmare, kteří mají za sebou povedené demo. Opět se nahrávalo v Hellsoundu, zvuk je čistější, lépe čitelné kytary, je cítit jisté zpomalení, což mi přijde škoda, ale stále se jede v rytmu hc-punku. Ubylo punkových linek, přibyly metalové vsuvky, zpěvu je parádně rozumět a přesto je stále správně nahněván. Oproti demu mi to přijde utahanější, menší tah na branku, po pár posleších jsem novým songům přivyknul, ale demo mi stále přijde šmrncovnější. Najdeš tu i cover "Krvavý divadlo"od Diskriminace. Druhá půlka patří Pacovským La Migra, jméno kapely už jsem na pár plakátech viděl, ale do bližšího kontaktu se dostávám až s touhle nahrávkou. O něco horší zvuk, nahrávka je pořízena ze zkušebny. Punk s hrubými mužsko-ženskými vokály, někdy pomalu, někdy rychle. Trochu mi to připomíná starší songy Gomory nebo Life possession. Mám za to, že je to jejich první nahrávka, HN mě berou víc, ale věř, že La Migra není žádný průser! CD můžeš sehnat přímo u kapely za pouhých padesát vočí.

28.01.13 09:36

**************************************
**************************************