SPEED METAL INVASION 2

THRASH NIGHTMARE FESTIVAL vol. 7

ACxDC / DISPARO - split EP
GRAF ORLOCK - Examination Of violent cinema vol. 1 LP

Hat Trickers - The Shadow

Street punk doplněný o housle, s tématikou mechnického pomeranče, přichází z Japonských luhů a hajů, nové CD Hat trickers s názvem "The Shadow" je tady!

S recenzí na tohle album jsem chviličku počkal, abych měl možnost zajít na jeden z koncertů, které tahle kapela odehrála na české půdě v rámci jejich euro-tour. K této příležitosti vyšlo právě i tohle CD s názvem "The Shadow", která má na svědomí Friday night kids crew, kteří evidentně postoupili na vyšší level a kromě pořádání koncertů českým a zahraničním kapelám, vydávají CD a doufám, že ne poslední! …ale teď už zpátky k Hat Trickers, jak už jsem psal výše, album se jmenuje "The Shadow" a skrývá sedm válů (plus intro) clockwork 77 punku ala Adicts. Kromě klasických nástrojů jako jsou bubny a kytary mají Hat Trickers ve své kapele i housle což jejich muzice dodává na kvalitě. Album otevírá intro na výše zmíněný smyčcový nástroj ke kterému se přidávají bicí, tak aby mohl začít první vál "Abyss", který se právě díky melodii hrané na housle stává atraktivním a pro mě asi nejlepší věc na albu. Ač Hat Trickers pochází z Japonska, všechny jejich vály jsou s anglickými texty, které naleznete v tmavém bookletu, který je plný much, naškrábané krví až mi někdy dělá problém to číst. Pokud jste nenavštívili koncert, bude to pro vás jen další CD do sbírky, ale jinak si vybavíte chlapíky a jednu slečnu v bílých róbách potřísněných krví, se škraboškami s dlouhými nosy, klobouky a plno dalších více či méně viditelných serepetiček. Máte-li rádi tématiku mechanického pomeranče nebo jen sjíždíte kapely jako Adicts, Major accident nebo Foreign legion, myslím, že nebudete zklamáni. Prošvihli jste koncert Hat Trickers? …nezbývá něž doufat, že se s jejich horor show někdy vrátí!

CD je k sehnání v distribuci Papagájův hlasatel records.

27.01.13 23:47

DENY THE CROSS – Alpha ghoul LP