SECT MARK (IT), DZORNATA (SLO), VZTEKLEC

AGHAST - Sacrificed On The Altar Of State Power EP
LUST FOR DEATH - Demons LP
DEAN DIRG - Verpisst LP

ENCORE – TotalDEMOlition

Totální čtyř skladbová demolice od pražského d-takt ansámblu ENCORE...

ENCORE je novější čtyřčlenná kapela z Prahy. První zmínku o kapele jsem postřehnul někdy v polovině roku 2014. V sestavě nalezneš současné i bývalé členy kapel MEČEM NAPLOCHO, BLACK ASPIRIN, JONESTÖWN, PROCESS OF DECAY a další bandy, ve kterých měl tenhle čtyřlístek prsty by se určitě našly. Následující řádky budou patřit jejich demu, které vyšlo v průběhu roku 2014, je pojmenováno “TotalDEMOlition“ a obsahuje čtyři skladby nahrané na pražské sedmičce pod dozorem mistra zvuku Kuřetem. Pálené cédéčko je zabaleno v igelitovém obalu s graficky vyvedeným černo-bílým bookletem, který obsahuje vše potřebné včetně textů, info o sestavě, kdy a kde se nahrávalo a samolepka jako bonus. Po zmáčknutí tlačítka play se na tebe bez zbytečných kudrlinek a zdlouhavých inter vysype crustový válec, který šlape jak dobře namazaný stroj od začátku do konce. Bicí tepají jako o život, kytara řeže riff za riffem, basová sekce se rozhodně nenechává zahanbit a naštvaný dívčí vokál, který je podpořen back vokálem dokonává dílo totální demolice. Zvuk nahrávky na jedničku, dalo by se říct na demo až nadstandartní. Čtyři skladby ve svižném d-beat rytmu utečou jako voda, celkový čas nahrávky kolem deseti minut, po jejímž dohrání nemám problém si to dát ještě jednou. Chceš-li nějakou indicii, tak mysli na největší stát na skandinávském poloostrově… pokud máš rád výprasky jako KRIGSHOT či MAKABERT FYND zklamán dozajista nebudeš. Demo vyšlo pod hlavičkou labelu Nuclear madness records, který má pod palcem kytarista Honza. Dvě ukázky najdeš na stránkách kapely či bandzone  anebo si rovnou napiš o fyzický formát. Doufám, že ENCORE chvilku vydrží a dočkáme se i další nahrávky.

23.03.16 22:00

NOISE MASTER #33 zine
PROJECT DEKADENZ - D-Day Apocalypse CD