Dezinfekce - Psi

Následujících pár řádků patří novému CD českobudějovické hc-punk úderky Dezinfekce, která pro vás připravila 11 nových válů plus dvě staré pecky nově nahrané.

Už jsou tomu čtyři roky co českobudějovická banda Dezinfekce vydala jejich LP/CD „Stačí najít důvod" u Pohoda records a tak není divu, že s koncem léta nasolili novej matroš na pulty dister. Tentokrát CD vychází u PHR a jmenuje se „Psi", ale to už ostatně asi víte ;-). Dezinfekce patří k předním kapelám nejen na jihu Čech, ale i v celé republice. Přední obal zdobí kromě názvu kapely a alba tříhlavý pes na černém podkladu. V bookletu naleznete texty ke všem songům i jejich anglické překlady a ještě navíc fotky členů kapely. Dezinfekce si pro vás připravila 11 nových do hc-punku střižených věcí, plus dvě starší nově nahrané písničky. Jedná se o vály „To všechno co smíš chtít", který se objevil na demu z roku 96 a pak song „Hajzl" z alba „1650secs." První vál „Pomsta", který otvírá tohle albu, je nekompromisní hc-punková skladba se svižným tempem, sytou basou a s vykřičeným, ale přesto plným vokálem, který je pro Dezinfekci typický, necelá minuta a půl, šmytec, konec, prostě vás to nakope. Druhý vál „Jak jsi na tom ty" neubírá na tempu a kromě výše zmíněných věcí, se přidávají různé nečekané zvraty, které dělají song zajímavější. Další dva songy jsou takové oddychové a upřímně mě po opakovaném poslechu celkem nudili, prostě v poslední době mam v oblibě zběsilý tempa. Následující písnička „Přidej se k silnějšímu" není rychlá ani pomalá, je tak zajímavě nepopsatelně udělaná, že si to budete muset poslechnout, aby jste mi porozuměli. Její název si určitě zapamatujete díky refrénu. Z následujících šesti songů se pro mě jasně tyčí vál s krátkým názvem „?Je?", který upoutal mou pozornost. Poslední dva vály jsou nově nahrané songy, které již vyšli dříve, jak už jsem zmiňoval výše. Musím říct, že tohle album mě trochu zklamalo, čekal jsem od něj víc, po tom co jsem si ho poslech mi zůstal pouze pocit toho, že jsem ho slyšel, ale chybí mi pocit nadšení, překvapení a takové celkové naplněnosti. Třeba bude lepší nechat album chvíli odležet až dozraje a já taky a pak sklidím plnohodnotný poslech ;-).

27.01.13 23:32

**************************************
**************************************