***9. 10. 2020***

Anti-flag - The people or the gun

Nové album "The people or the gun" americké, politicky laděné formace Anti-flag je tu, melodický punk-rock s vlivem popu, zaznamenaný na CD, které obsahuje deset válů a bonus.

Anti-flag už jsem nějakou tu dobu neslyšel a tak mě zajímá co se změnilo, v paměti mám pouze alba "Terror state" a "Die for your government", které se mi líbí nejvíc. Síla Anti-flag byla podle mě vždy v tom, že dokázali udělat snad na každém albu nějakou tu hitovku a ne jinak je tomu i teď. To, že Anti-flag je kapela se silně politickými texty nemusím snad ani zmiňovat o to víc mě mrzí, že u promo CD nejsou texty. Nové album se jmenuje "The People or the gun" a obsahuje deset čerstvých pecek melodického punk-rocku plus bonusový track. Na přední straně obalu je stará rozstřílená televize, na pozadí hvězdy a pruhy, to vše podbarvené červenou a žlutou. Pouštím první stopu a sedám si na prdel, čekal jsem cokoliv, ale ne takhle svižný úvod, který mi připomíná začátky Anti-flag a odklonění od jejich novější s popem spojené tvorby, takže určitě milé překvapení, ale pro ty, kteří by chtěli slyšet něco jako Casualties, nedoporučuji. Tak jak mě naladil první zásek, při poslechu druhého válu cítím zklamání, kapela sundává nohu z plynu a hraje vál ne nepodobný těm v televizi a rádiích, ale je fakt, že Anti-flag se od nich liší texty. Naštěstí mi hází záchranný kruh v podobě válů "We are the one" a "You are fired", které pěkně odsýpají, zvláště ten druhý a jsou v podobném duchu jako první. Album jsme skousnul celé, ale příště si pustím jen pár vypalovaček, pokud máte rádi melodický punk a nevadí vám občasné zabroušení do popových vod, Anti-flag vás určitě chytnou.

CD seženeš v distribuci Papagájův hlasatel records.

27.01.13 23:50

**************************************