3v1 - split CD

Split CD na kterém najdeš legendy českého punku, jmenovitě Čertůf punk, Do Řady! a Šanov 1…

3-way split českých kapel, které v 80. a 90. letech patřili k jedněm z nejdravějších spolků a jak je tomu dnes? Odpověď se skrývá pod názvem "3 v 1", víc než dobrý reklamní slogan, hehe. Každá kapela má po čtyřech stopách z toho dvě jsou předělávky od spoluúčastníků CD. Obal patří k průměru, neurazí, ale odvařený z toho taky nebudeš, ešus a dvě krysy. Jednotlivé treky jsou dle mého názoru řazený celkem chaoticky, ale vyznat se v tom dá. První startují Čertůf punk, nad kterými vysel snad největší otazník neb je to studiová nahrávka po 12 letech s novým vokálem. "Děkujeme, že jste svině" dokazuje, že se kapela i na dále drží svého stylu, snad jen víc vyhrávek a zápach metalu. Cover "Stupid army dream" si na paškál vzali Do Řady!, zní mi to jako kdyby Taxmeni inklinovali k rockabilly, za to Šanov pěkně zamávali s coverem "Politika" tohle smrdí grindem, náklep jak hovado! Druhá z nových věcí od Čertů je o něco pomalejší, ale dá se to. Nový songy Do Řady! nejsou žádný překvápko, plynulá návaznost na předchozí tvorbu. Šestá stopa, Čerti a cover "Nikomu nic", kostra stejná ovšem v huňatějším kabátě a s drsným chlupem. Cover "Mořem plout" hrají Šanováci, originál neznám, takže radši nic, snad jen, že je to takový neslaný, nemastný. Jakože jsem Šanov nikdy moc nemusel, tak tady jim to šlape o dost lépe než kolegům Do Řady! a Čertůf punk, zvěřinec jen co je pravda! Covery Šanovu, "Ať" (Do Řady!) nebo "Hajzl" (Čertůf punk) mě tolik neberou, tak to radši už zapíchnu. CD vyšlo u Papagájova hlasatele, pokud jsi fandou těchhle spolků neváhej a šáhni potom, v opačném případě trochu popřemýšlej.

28.01.13 09:23

**************************************
**************************************