WARVICTIMS - BELLUM SE IPSUM ALET

Ještě teplej matroš ze švédský kuchyně, kterej vyšel u Phobia records, prostě Warvictims - Bellum se ipsum alet.

Tak se mi podařilo sehnat novej sedmipalec švédskejch nakopávačů prdelí Warvictims, jeho název zní „Bellum se ipsum alet". Dokonce se mi do pařátů dostala limitovaná edice, která vyšla u Phobia records v 50 kusech. Limitovaná edice se může pochlubit voskovým přebalem, červeným vinylem a ještě navíc přibalenou nášivkou a plackou s motivem kapely. Na předním obalu desky můžete omrknout název kapely a pak už jenom ponurou scenérii podle které se dá lehce odhadnout v jakém stylu se ponesou jednotlivé vály, je tam na hřbitově stojící kněz s hlavou kozla či muflona, který zřejmě dává umrlelcovy poslední pomazání.Uvnitř najdete texty ke všem čtyřem válům a fotky jednotlivých členů warvictims v zajímavých polohách . Celá nahrávka se nese v syrovém D-beatovém rytmu z kterého je silně cítiti vliv severské školy. Warvictims s ničím novým neexperimentovali a předvedli to co umí nejlíp. Celkem se můžete těšit na čtyři vály po dvou na obou stranách. První vál s názvem „Endlösung" začíná krátkým intrem a pak už se jen můžete zaposlouchat do bicích, který drží D-betovvý rytmus, nasraný vokál, temné kytarové rify a hodně výraznou drnčící basu. Na druhé straně najdete vál „The Final war", který se mi líbí nejvíc díky svojí energičnosti a tak, prostě celkem. Poslední vál než desku otočíte a pustíte znova už možná znáte, protože ho Warvictims zveřejnili na svém myspace profilu a jestli ne, tak si ho můžete poslechnout. Nahrávka je dělaná na míru všem fanouškům severský školy a lidem, který mají rádi Discharge, MOB 47, Moderat likvidation atd.

28.01.13 10:03

**************************************
**************************************