Tomorrow´s hell - s/t EP

Debutní singl kapely Tomorrow´s hell, který vyšel za spolupráce Phobia records a Hardcore attack records. Čekají na vás čtyři brutální válce temného crustu ve stylu Bombraid/Warcollapse.

Joo, tyhle luxusní limitovaný edice s voskovým přebalem od Phobia records mam rád a zvlášť téhle nahrávky se ne a ne nabažit, co dodat prostě crust jak sviňa. Tohle je debutní singl moravské kapely Tomorrow´s hell, kde drhnou členové Mass genocide process, na vydání se kromě Phobie podílel i slovenský label Hardcore attack records. Kapela na webu vypisuje svoje oblíbené bandy mezi, které například patří Bombraid, Disfear, Skitsystem, Shitlickers nebo Warcollapse a další, které má osobně rád, ale asi nejvíc tam slyším ty Warcollapse, neúprosná sypačka doplněná o záhrobní vokál, který jde však z úst dámského pohlaví a musím uznat, že zní parádně. Album obsahuje čtyři nabroušené vály, v bookletu jsou komentáře k textům a na přední straně se snáší havran nad zasněženou zdechlinou, ponurá atmosféra z toho přímo čiší. Deska začíná strach nahánějícím intrem jak z hororu a vy čekáte, kdy se poserete strachy, ale to už se z beden line temný a krutě syrový zvuk kytary, který následně střídá neúprosná kulometná smršť, tak jak se sluší a patří. Druhý vál vám nedá vydechnout a pumpuje do vás crustové peklo s metalovými vyhrávky. Druhou stranu otevírá song "Poslední křeč", který je dispozici na internetu a je to stále ta samá smrtící palba, desku uzavírá "Strach" a já jen mlsně utírám slinu a pouštím si to znovu.

28.01.13 10:26

**************************************
**************************************