SYIH / Systematic death split EP

Neúnavní See you in hell na splitu s japonskými veterány Systematic death...

Split EP See you in hell a Systematic death vyšlo ke společnému mini-tour, kdy se kapely zastavily na Slovensku, v Česku a Rakousku od toho se odvíjí i obal EP o který se postaral japonský kreslíř Sughi, na plakátu vynikne rozhodně lépe. Vinyl má na svědomí Insane society, vyšla regulérní edice na černém vinylu a limitovaná edice čítající 200 kousků na oranžovém vinylu, navíc ještě plakát, sítotiskový přebal ve zlatém hávu a DVD-r se záznamem koncertu SYIH u příležitosti desátých narozenin kapely. První si pouštím stranu SYIH, kterou otvírá song "Krize II", který je k poslechu na webu Insane society, o sborové chóry se postarala Laharo-Gride sestava nebo spíš Radiolokátor, hehe. Druhý zásek se jmenuje "Od narození", oba songy mají podobný textový obsah a motají se kolem života pracujícího jedince. Zvuk nahrávky je o dost lepší než na předchozím splitu s Crow, o mastering se navíc postaral Jack Control z Enormous door studia., mám pocit, že tyhle dva vály navazují na tvorbu z LP "Útok", předchozí split s Crow jakoby se vymykal, ale možná je to způsobený tím rozdílným zvukem. Stranu japonských veteránů Systematic death zahajuje song "Life", který začíná positive hardcore intrem, hehe, ale nebojte potom sypec jak kráva, tenhle válec si ještě živě vybavuji z jejich koncertu v Brně, mám pocit, že jím startovali svůj set, ale ruku do ohně bych za to nedal. Zvuk nahrávky je typicky japonský, zařezávající se kytara po které vám šumí v uších, energie stříká do všech stran, old-school hardcore japonského střihu dalo by se říct, hehe. Druhá pecka "20:30" může mít něco přes minutu a podobně je na tom i "Switch" a tak to má být!

28.01.13 10:38

**************************************
**************************************