SYIH / Contrast Attitude

Další singl od SYIH a jak jinak než split s Japonci, tentokrát Contrast Attitude…

V rychlém sledu další split EP brněnských See you in hell, tentokrát s Contrast attitude, ptáte se odkud, že jsou? No jasně, že ze země vycházejícího slunce (čti Japonsko). O vydání se opět postaral Insane Society a jak už bývá zvykem krom regulérní verze vyšla i limitovaná edice, která čítá 200 kousků (beznadějně vyprodaná), potěší vás kartónovou krabičkou, plakátem, modrým vinylem a zádovou nášivkou. Nedílnou součástí desky je i parádní kreslený obal, který navodí tajemnou atmosféru ducha lesa, na svědomí ho má brazilec Murilo Pommer. Obě kapely zde mají po dvou kusech. Strana SYIH začíná přesně tam, kde skončila ta předešlá na splitu se Systematic death, nahrávalo se totiž ve stejnou dobu jako výše zmíněné EP, takže Hellsound, mastering Jack Control a Enormous door studio. První kus se jmenuje "Anonym", symbolicky začíná vyzvánějícím telefonem, pak už chytlavá vyhrávka a řežba začíná, s chytlavými sborovými refrény opět vypomohla jihočeská brigáda. Charakterizovat muziku SYIH má asi stejný význam jako přisypávání písku na poušť, snad jen, že punková linka prosakuje stále častěji a je to jenom dobře. Druhou stranu obstarávají Japonci Contrast attitutde, je to moje první setkání s touhle kapelou. Začátek kapely se datuje od roku 1998, za tu dobu nahráli singl "Sick brain extreme addict", split LP s Acrostix a minulý rok album "Apocalyptic raw assault". Zvuk nahrávky je krutě syrový, nechybí japonská cirkulárka, která dá uším pěkně na frak, neúnavně tepající bicí a štěkot psa utrženého ze řetězu. D-beat/raw punk, energický, rychlí jak svině, asi si dovedeš představit jak při poslechu nahrávky výhružně hrozíš pěstičkou a boucháš do stolu. Navíc ve druhém songu "No line" šílený kytarový sólo, paráda! No nic keců už bylo dost, sežeň si to abys byl v obraze!

28.01.13 10:40

**************************************
**************************************