25.06.19 – Praha (Underdogs) - EINE STUNDE MERZBAUTEN, DRÉN, UNCLE GRASHA´S FLYING CIRCUS

ENDLESS SWARM / GETS WORSE - split EP
REYERTA - s/t MC

ROT IN HELL / THE PROCESS -The wokrs of fate split

Split dvou kapel z britských ostrovů, The Process a Riot in hell...

Autor: Ondra(Dead heroes bros)
Tak tenhle sedmipalec ma vskutku povedenej podtitul "a celebration of the Marquis De Sade". Obe kapely patri do desitky mych nejoblibenejsich UK kapel vubec. THE PROCESS jsou ze skotskyho Glasgow a pohybujou se ve scene uz nejakej ten patek. Po rozpadu legendarnich Shank se objevilo par zajimavych kapel prave s ex cleny Shank. Tou asi nejznamejsi jsou bezpochyby Endless Blockade z kanadskyho Toronta, no a druhou v poradi prave The Process, kde muzete najit i soucastne nebo byvale cleny Atomgevitter, Scatha nebo In Decades Decline. Hudebne kombinujou unholy thrash-punk s metalic hardcorem inspirovanej Clevo-stylem kapel jako Integrity/Ringworm s osobitym nabojem od Discharge. Mozna, ze se u vas ve sbirce najde jejich collection CD, ktery vyslo na 625thrash ve statech nebo "I Tego Arcana Dei" tour 12" na londynskem Ghost City records a nebo do tretice limitovanej tour split 7"EP s Iron Lung z jejich spolecny UK snury. Jeden z jejich spolecnych koncertu jsem mel to stesti i navstivit a mel jsem co delat, abych ho ve zdravi prezil. Material, v podobe dvou hodne povedenych skladeb se silnym anti-cirkevnim citenim nahrali v Audio_Experiments studiu bratrske dvojice Tommy & James v Glasgow. Behem velmi kratke doby se objevi, doufejme i v nasem "dead heroes bros" distru, jejich zbrusu nova 12"LP deska s nazvem "Rosekreutz", takze se mate naco tesit. Otacim vinyl a jsou tu ROT IN HELL, kteri me osobne pred nejakou dobou rozsekali kladbou "Iron Halo", ktera me hodne evokuje uvodni skladbu z posledni desky From Ashes Rise "Nightmares" na Jade Tree. Mam proste tu melodii porad v hlave a ne, ze nemuzu, ale spis nechci ji zapomenout. I u R.I.H. muzete rozeznat silnej vliv Integrity a taky His Hero Is Gone. Stejne jako pred casem svedsti Victims presli i Rot in Hell k velkymu labelu a to Deathwish records, do spolecnosti kapel jako Converge, Cursed, Blacklisted, Integrity, Ringworm, Rise and Fall, Some Girls, Terror nebo treba Pulling Teeth. To je presne typ kapel, ktery jsou tady v Jiznim Walesu hodne popularni a vsechni tyhle kapely tady porad hrajou dokola. R.I.H. maji venku vseho vsudy tri sedmipalce z toho dva jako split EPs s vybornymi Braindead a Hordes. Venku taky collection CD na Grot records/A389, ktere bude k mani na Obscene Extreme festu. Nova debutni "As Pearls Before Swine" 12"LP deska vyjde ve statech na jiz zminenem Deathwish labelu. Mimochodem OCT9 je stejne jako osm predeslych hodne povedenej kousek z produkce Chrisova Feast of Tentacles labelu. Deska vychazi s malovanym obalem od lidi z Scrawled Ilustration & Design [scrawled.co.uk, myspace.com/scrawled]. Deska absolutne zabiji a potrvzuje, ze ostrovni scena je porad ziva a ma co rict.

28.01.13 10:33

**************************************
**************************************