Nuclear death terror - Ceaseless Desolation

Nejnovějsí počin dánských crust-punkáčů Nuclear death terror, který vyšel na sedmipalci a nese název "Ceaseless Desolation".

Jedna z nahrávek, která mi za poslední dobu nakopala prdel se jmenuje „Ceaseless Desolation" od dánských crust-punkáčů Nuclear death terror. Sedmipalec obsahuje 4 parádní vály s nadupaným zvukem a parádně udělaným rozevíratelným obalem, který skrývá jako bonus i nášivku NDT. Nahrávka vyšla letos v červnu u dánského Plague Bearer records, kde vyšli i předchozí nahrávky NDT a mimo jiné i nahrávky kapel jako Besthoven, Disclose nebo třeba Sotatila, takže je asi jasné jakým kapelám tu bude svítit zelená. Na přední straně obalu naleznete logo kapely, což je lebka, kterou projel skrz na skrz dvouruční meč z dob minulých. Na zdaní straně zas zajímavý obrázek atomového hřibu v němž se skrývají lebky, takže už z obalu nasát ponurou atmosféru nahrávky z které stříkají nervy. Kapela mě oproti předchozím nahrávkám překvapila svojí rychlostí přijdeme, že ještě o něco zrychlili už tak pekelné tempo a k tomu ta přímočarost jednotlivých nábojů ze zásobníku. Texty jsou plné temnoty, smrti, páchnou krví a k tomu nemůže chybět vokál, který právě oprášil své kosti a podíval se zpátky na svět. Nemůžu si pomoct, ale v poslední době mě kapely tohohle ražení nadzvedávají ze židle, prostě parádní rychlej hc-punk s vokálem mrtvoly. Tuhle nahrávku bych přirovnal k pohádce O Jeníčkovi a Mařence, na první straně si vás kapela pěkně vykrmí a na druhé posadí na lopatu a pošle do plamenů pekelných, to prostě musíte slyšet! Navíc kapela jde takovou cestou, aby se dostala k co nejvíce posluchačům a tak si na jejich stránkách můžete zadara stáhnout všechny tři doposud vydané nahrávky a posoudit jestli těchhle pár řádků je snůškou mých blbých keců!

28.01.13 10:15

**************************************
**************************************