WAR//PLAGUE – Into the Depths LP

HARDCORE IS COMING HOME FEST vol. 1

EXTORTION - Sick LP
BUTCHER - Return to nothingness LP

LIFE POSSESSION – Miliony let EP

Posmrtné sedmi skladbové EP včetně dvou coverů od tuzemské crust-punkové bandy LIFE POSSESSION...

Poslední hřebík do rakve v podobě posmrtného EP “Miliony let“ od LIFE POSSESSION vyšlo sice už cca před rokem, ale stále má tu páku nakopat mi prdel. Sedm fláků odpíchnutého crust-punku včetně dvojice coverů do mistrů skandinávského mangelu KAAOS a TOTALITÄR. Tady by mohla recenze skončit a bylo by vám to všechno jasné, ale tahle deska si i díky parádnímu grafickému zpracování zaslouží řádků více. Žluto-oranžový vinyl s modrými cákanci startuje titulní válec “Miliony let“, kratičké intro, nájezd a už tě masírují neúnavně tepající bicí v o dost rychlejším crust-punkovém dupáku, než tomu bylo doposud zvykem. Péťův hrubý vokál vyřvává text, který koresponduje s barevným, kresleným obalem. O post-apokalyptický výjev se postaral Ben a nelze jinak než jeho práci pochválit. Zbylé dva songy na áčku odsýpají v nastoleném tempu skandinávského hardcore, d-takt kolovrátek jede na plné obrátky, nic nového, ale nemám problém to kapele uvěřit. Oproti předchozí nahrávce tam slyším více metalových kytar, ale všechno s mírou a ku prospěchu věci. Druhou stranu desky otevírá pro mě největší hitovka “Bezohlednost“ s parádní, lehce thrash vyhrávkou, jejíž chytlavou melodii ne a ne vytlačit z hlavy, všechno podtrhuje parádně zmáknutý refrén. Následuje náboj “Otroci systému“, snad ani není třeba psát o čem, že je text. Zbytek desky obstarávají dva covery KAAOS – Mellakka a TOTALITÄR – Krossa elitssystemet, kterými kapela naznačuje odkud, že čerpali inspiraci ve své tvorbě. Zvuk celé nahrávky je na jedničku, vše je slyšet a nechybí ani potřebná špína, která se nosí v daném stylu. Dobrou práci odvedli ve Vyškovském studiu Davosu. Jak už jsem psal o pár řádku výše, obal je barevný a zahalen do červeno-oranžové barvy. Post-apokalyptická kresba, kde otrhaný cruster kráčí zpustošenou/vypálenou krajinou. Booklet je vícestránkový, uvnitř texty s anglickými překlady, plakáty z odehraných koncertů, koláž fotek a masivní zdravice. Deska vyšla jako samostatný titul u Péťova labelu ABACK distribuce records. Věřím, že většina z vás už má singl doma, poslechnutý a založený v regálu, ale pokud si o něj zatím nezavadil, je na čase to napravit, zvlášť jestli máš na gatích našité nášivky TOTALITÄR či CRUDE SS.

21.08.15 12:55

**************************************
**************************************